Eindelijk! Een 9-5 NG!!
-
jelger
- Geregistreerd lid
Re: Eindelijk! Een 9-5 NG!!
Dank voor de tip. Toevallig viel de laatste deukjesdag van het jaar op een dag die ik al vrij geroosterd had. Ben vanmorgen langs geweest, en er zijn 5 kleine plaat deukjes verwijderd voor een zacht prijsje van 70 euro.Steve-O schreef: ↑vr 08 nov, 2019 20:21@Jelger: In Nootdorp is een firma die prettig geprijsde dagen heeft: https://www.asnnootdorp.nl/deukjesdag
Drie op de bovenkant van het kofferdeksel, en twee rechts achter in het zijscherm een paar lichte vouwtjes. Ik heb een vrij scherpe put op de kofferdeksel rand, alsof iemand een dremel erop gezet heeft maar die viel buiten deze behandeling, dus die ga ik wel apart een keer laten behandelen.
In ieder geval blij dat die kleine dingen die vooral na een wasbeurt opvallen weg zijn. Voor/na foto's zitten er niet in. De auto was vooraf nat dus dat werd helemaal niks op de foto. Hier een plaatje van het kofferdeksel waar drie putjes in een driehoek van 10 a 15 cm zaten.

Sorry voor het kappen van je draadje Rosier, maar wilde dit even terugkoppelen.
-
ROSIER
- Donateur (2x)

Geeft niks hoor, de mijne (overigens dezelfde kleur) wordt a.s. maandag onder handen genomen...Sorry voor het kappen van je draadje Rosier, maar wilde dit even terugkoppelen.
-
N207
- Donateur

Gefeliciteerd met je nieuwste aanwinst. Veel plezier ervan/ermee.
En met die aandachtspunten komt het ook wel goed denk ik zo. Voor de LED bar fix even contact opnemen met Dion (ook voor de extra rendieren onder de kap trouwens
).
En met die aandachtspunten komt het ook wel goed denk ik zo. Voor de LED bar fix even contact opnemen met Dion (ook voor de extra rendieren onder de kap trouwens