BMW320i bij ons vakantieadresje:

Dit klinkt een beetje als een massaprobleem. Dus opnieuw dynamo verdacht, en ook alle massapunten die bij het vervangen van het blok los zijn geweest goed nalopen.U-Poll schreef: ↑ma 25 jul, 2022 21:02Na openen van de plastic covers van de accu zag (ik) een klein kringeltje rook. De moer van de plus was zo zeikend heet geworden, dat het in het plastic was gesmolten. Echt-niet-goed!!
Er loopt daar [dus] een joekel van een stroom. Normaal zou het systeem dat moeten temperen (ofzo).

Poeh…ik zou direct opteren om naast de BMW ook de vrouw terug te ruilen voor de SaabU-Poll schreef: ↑ma 25 jul, 2022 21:02Mijn vrouw zegt nu al dat we op de terugweg niet gaan wisselen en gewoon doorijden naar NL

Zo slecht was die diagnose dus niet.U-Poll schreef: ↑zo 24 jul, 2022 18:08De ADAC vent heeft accu (draaiend) gemeten: 13.6V, ietwat matig. Hij vond het ‘ruiken’, kabels-geur....

Kan mij dat heel goed voorstellen, ik ben blij dat ik geen Saab meer heb( zal nu wel een heleboel negatiefs over mij heen krijgen), wat hebben die 2 Saab’s mij een geld gekost. Rij nu 2 jaar met plezier de VW en straks als hij uit de lease gaat komt er een Volvo CX40 T5 voor de deur.Ik moet zeggen dat mijn vertrouwen in de Saab een flinke deuk heeft opgelopen - ik kijk dan ook weing uit naar de terugweg…

Stukken minder dan dat ik aan de Saab’s heb uitgegeven.Tubbe schreef: ↑wo 03 aug, 2022 18:09Een auto in de lease kost niks?