Martijn O. en Millerman deden een ritje

2010-2012
Gebruikersavatar
Ewout
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: Martijn O. en Millerman deden een ritje

Bericht door Ewout » ma 26 jul, 2010 22:27

millerman schreef:En wat een fantastische rit was het! Allereerst complimenten voor Saab Eemland. Ontzettend vriendelijke mensen daar. Vooral met Sander gesproken, een verkoper die het van service en vriendelijkheid moet hebben en niet van gladde praatjes.
Sander is daar directeur, maar hij laat zich er niet op voorstaan.

Gebruikersavatar
mangox
Geregistreerd lid

Re: Martijn O. en Millerman deden een ritje

Bericht door mangox » ma 26 jul, 2010 22:28

prefereer toch liever mond op mond ;)

Gebruikersavatar
millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Martijn O. en Millerman deden een ritje

Bericht door millerman » ma 26 jul, 2010 22:40

Falcon schreef:
millerman schreef:En wat een fantastische rit was het! Allereerst complimenten voor Saab Eemland. Ontzettend vriendelijke mensen daar. Vooral met Sander gesproken, een verkoper die het van service en vriendelijkheid moet hebben en niet van gladde praatjes.
Sander is daar directeur, maar hij laat zich er niet op voorstaan.
Alleen maar beter dan. Echt een ontzettend aardige kerel!

Gebruikersavatar
Henk-Jan
Donateur
Donateur

Re: Martijn O. en Millerman deden een ritje

Bericht door Henk-Jan » di 27 jul, 2010 6:54

mangox schreef:prefereer toch liever mond op mond ;)
Wordt dat de volgende act? :lol:

Gebruikersavatar
U-Poll
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Re: Martijn O. en Millerman deden een ritje

Bericht door U-Poll » di 27 jul, 2010 21:41

Erg gaaf mannen! Zo krijg je een beter verslag dan menig autoblad. Ik ben best jaloers!

En jullie hebben minstens één nummer van BLOF gespeeld: "Wat zou je doen?"... wat een ongelooflijk toepasselijk nummer: zou je het doen? 80k ... nou? En ik maar denken dat dit nummer over een oud liefje gaat - not - het gaat over je nieuwe liefje!
millerman schreef:Op de HDD stond vooral Marco Borsato geloof ik :roll:

Gebruikersavatar
millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Martijn O. en Millerman deden een ritje

Bericht door millerman » wo 28 jul, 2010 0:34

Wat zou je doen? Vol gas die bocht door!

Plaats reactie