Sander is daar directeur, maar hij laat zich er niet op voorstaan.millerman schreef:En wat een fantastische rit was het! Allereerst complimenten voor Saab Eemland. Ontzettend vriendelijke mensen daar. Vooral met Sander gesproken, een verkoper die het van service en vriendelijkheid moet hebben en niet van gladde praatjes.
Martijn O. en Millerman deden een ritje
-
Ewout
- Donateur (5x)

Re: Martijn O. en Millerman deden een ritje
-
mangox
- Geregistreerd lid
Re: Martijn O. en Millerman deden een ritje
prefereer toch liever mond op mond 
-
millerman
- Donateur (3x)

Re: Martijn O. en Millerman deden een ritje
Alleen maar beter dan. Echt een ontzettend aardige kerel!Falcon schreef:Sander is daar directeur, maar hij laat zich er niet op voorstaan.millerman schreef:En wat een fantastische rit was het! Allereerst complimenten voor Saab Eemland. Ontzettend vriendelijke mensen daar. Vooral met Sander gesproken, een verkoper die het van service en vriendelijkheid moet hebben en niet van gladde praatjes.
-
Henk-Jan
- Donateur

Re: Martijn O. en Millerman deden een ritje
Wordt dat de volgende act?mangox schreef:prefereer toch liever mond op mond
-
U-Poll
- Donateur (8x)

Re: Martijn O. en Millerman deden een ritje
Erg gaaf mannen! Zo krijg je een beter verslag dan menig autoblad. Ik ben best jaloers!
En jullie hebben minstens één nummer van BLOF gespeeld: "Wat zou je doen?"... wat een ongelooflijk toepasselijk nummer: zou je het doen? 80k ... nou? En ik maar denken dat dit nummer over een oud liefje gaat - not - het gaat over je nieuwe liefje!
En jullie hebben minstens één nummer van BLOF gespeeld: "Wat zou je doen?"... wat een ongelooflijk toepasselijk nummer: zou je het doen? 80k ... nou? En ik maar denken dat dit nummer over een oud liefje gaat - not - het gaat over je nieuwe liefje!
millerman schreef:Op de HDD stond vooral Marco Borsato geloof ik
-
millerman
- Donateur (3x)

Re: Martijn O. en Millerman deden een ritje
Wat zou je doen? Vol gas die bocht door!