Ik gebruik de navigatie niet heel vaak, maar het is toch wel praktisch als ik die bug er uit heb
Update voor navigate met 2018 kaarten!
-
jelger
- Geregistreerd lid
Re: Update voor navigate met 2018 kaarten!
Ik heb de E800 geloof ik al wel gedownload (en nog niet geïnstalleerd), maar nasturen met instructies mag natuurlijk ook.
Ik gebruik de navigatie niet heel vaak, maar het is toch wel praktisch als ik die bug er uit heb
-
N207
- Donateur

@bollmann: anything known about possible dates for the navi update?
-
Enkhorst
- Geregistreerd lid
Joehoe! Ik was van plan de rit naar Mannesbil te combineren met de intSaab2020, maar in NL nog mooier. Ik ben zeer geïnteresseerd! Ik begreep trouwens dat binnenkort de tweede versie komt (bugs oogelost). Wat binnenkort betekent in het Zweeds weet ik niet, maar in Mexicaans Spaans zou het Ahorita kunnen zijn.U-Poll schreef: ↑do 15 aug, 2019 15:05
Bovendien willen ze graag weten wat (ongeveer) het potentieel [in NL en B] is voor een upgrade, dus graag 'joehoe' doen in dit topic wanneer je mogelijk interesse hebt!
En voor de leuk een plaatje van mijn 9-5NG:

-
Enkhorst
- Geregistreerd lid
jelger schreef: ↑do 10 okt, 2019 23:03Ik heb de E800 geloof ik al wel gedownload (en nog niet geïnstalleerd), maar nasturen met instructies mag natuurlijk ook.![]()
Ik gebruik de navigatie niet heel vaak, maar het is toch wel praktisch als ik die bug er uit heb![]()
Het is niet alleen dat je de bugs eruit haalt, maar er zijn gevallen bekend dat het systeem schade oploop als de upgrade niet gedaan is. Ik zou het dus maar snel upgraden naar E800 (of U803 als het een US versie is). Overigens veel over gepost op FB in “SAAB 9-5NG connection group”.
-
N207
- Donateur

SnartEnkhorst schreef: ↑di 22 okt, 2019 22:20Wat binnenkort betekent in het Zweeds weet ik niet
-
Enkhorst
- Geregistreerd lid
-
Funky Dude
- In memoriam †
dit was een reactie op een inmiddels verwijderd bericht
-
N207
- Donateur

Tsja, die zag ik even niet aankomen. Over het algemeen kan "binnenkort" nog best wel eventjes aanlopen bij Zweden. Mijn ervaring is dat ze alles wel regelen, maar niet altijd even stipt zijn als wij Nederlanders. Veel wordt ook pas op het laatste moment geregeld, was onze ervaring toen we Knut destijds kochten.
On topic: er is nu een aardig lijstje geïnteresseerden en ik denk dat een datum (of enkele data) wel welkom zijn. Anders gaan mensen misschien weer afhaken.
-
bollman
- Geregistreerd lid
Really sorry for the radio silence, things have been crazy both work-wise and on the home front.
So, it seems Drachten is ok for most people. Planning is underway and the date will be released soon.
So, it seems Drachten is ok for most people. Planning is underway and the date will be released soon.
-
Enkhorst
- Geregistreerd lid
bollman schreef: ↑za 26 okt, 2019 8:01Really sorry for the radio silence, things have been crazy both work-wise and on the home front.
-
RJvS
- Geregistreerd lid
Zeker ook interesse!
Wie gaat als eerste?
Wie gaat als eerste?
-
U-Poll
- Donateur (8x)

Ik ga eens mailen met Patrik ‘Bolmann’! Als ik wat hoor, laat ik het jullie direct weten.
-
tonke40
- Donateur (10x)

Verwacht dan ook de 2019 versie.
-
Remco
- Donateur

De updates vinden inderdaad plaats in Drachten.
Het zijn vrienden van mij en ze hebben me gevraagd of ze de updates bij mij, Velteck in Drachten, mogen uitvoeren.
Ze zijn echter zo druk met hun werkzaamheden in Zweden dat iets plannen om naar NL te komen niet zo vlot gaat.
Begin januari schreef Philip me het volgende:
Sorry it take this time to answer.
I have to check when I can get there to do the Navi upgrades. Our plan is that I and Oskar come over for some days and do the upgrades.
I let you know soon as possible!
Zodra er meer info is zal ik het hier posten.
Het zijn vrienden van mij en ze hebben me gevraagd of ze de updates bij mij, Velteck in Drachten, mogen uitvoeren.
Ze zijn echter zo druk met hun werkzaamheden in Zweden dat iets plannen om naar NL te komen niet zo vlot gaat.
Begin januari schreef Philip me het volgende:
Sorry it take this time to answer.
I have to check when I can get there to do the Navi upgrades. Our plan is that I and Oskar come over for some days and do the upgrades.
I let you know soon as possible!
Zodra er meer info is zal ik het hier posten.