Spatje, we kopen toch niet een auto voor de inruil ?Spatje schreef: Bij mij was de verkoper tamelijk resoluut. Vooral een automaat bestellen mn voor de inruil.
NG
-
Basilicum
- Geregistreerd lid
Re: NG
ja , die zitten er op. Je ziet het niet op de foto met dat naar links gestuurde wiel omdat ik denk dat het meedraaisysteem pas wordt geaktiveerd als het kontakt aan staat.op schreef:Mooi mooi!
Zitten er ook meesturende koplampen op?
daar heb ik nog geen foto's van gezien, dus daar ben ik zeer benieuwd naar.
-
Basilicum
- Geregistreerd lid
@ Nelfrikandel. Ze vinden het wel leuk. Bij de dealer volgen ze het verhaal ook op het Forum.
@ Boterbloem. Ik heb er nog niet mee gereden. De foto's zijn gemaakt toen hij net van de vrachtwagen afgereden was. Wacht maar op de afleverfoto's
@ Gustav. Het is inderdaad een 2 liter Turbo

@ Boterbloem. Ik heb er nog niet mee gereden. De foto's zijn gemaakt toen hij net van de vrachtwagen afgereden was. Wacht maar op de afleverfoto's
@ Gustav. Het is inderdaad een 2 liter Turbo

-
Basilicum
- Geregistreerd lid
De meeste leasemaatschappijen kentekenen vanaf half November al niet meer.taaffert schreef:Zo dan, goed bezig!
Toevallig ben ik zelf ook naar de dealer gegaan gisteren om foto's te maken van mijn nieuwe wagen (geen SAAB overigens). De mijne wordt niet meer gekentekend dit jaar, dus ik moet tot 3 januari wachten.
Me Jealous!
Ik vind de manier waarop jullie meeleven geweldig.
-
djairo
- Geregistreerd lid
Zit er nu geen beshermplaat onder de motor??Basilicum schreef:Onder de kap ziet t er ook netjes uit.![]()
Kijk zo recht op de bestrating onder de auto!!
Sorry, is geen kritiek hoor, mischien hoeft dit helemaal niet, maar bij de"oude"9.5 is er een beschermplaat onder de motor.
Verder mooie auto, begin er aan te wennen, alleen spijtig voor die miniscule richtingaanwijzertjes, hier hadden ze toch iets beter op kunnen vinden, niet?