Heb ik dan ook de kap over die spaghetti voor het blok gemist?taaffert schreef:Beter lezen gfgf
Basilicum schreef:Er hoort nog een kap over de batterij
NG
-
millerman
- Donateur (3x)

Re: NG
Hmm dat is toch juist heel vervelend? Ik kijk alleen onder de motorkap als er iets niet goed is of als er onderhoud gepleegd moet worden. Dan wil ik juist dat alles goed zichtbaar en te controleren is. Wat is nou de meerwaarde van een grote afdekplaat, anders dan esthetiek?
@Basil: kan je nog een beetje slapen?
@Basil: kan je nog een beetje slapen?
-
Henk-Jan
- Donateur

Wow! Het had net een grote coupé kunnen zijn zo. Prachtig!Boterbloem schreef:Nog maar een plaatje voor het wachten dan?
http://www.kilometermagazine.com/emAlbu ... -5-025.jpg
-
Basilicum
- Geregistreerd lid
Dank je wel !
Stap net uit, na alle functies van de knopjes en het navi-systeem uitgedokterd te hebben.
HET IS EEN ECHTE SAAB !!
Stoel een beetje laag zetten. Als je om je heen kijkt is het echt of je in de cockpit van een vliegtuig zit.
Ik heb 'm nog niet echt kunnen uitproberen maar hij heeft de comfortabele stugheid in de vering van de klassieke Saab. Stuur is heel direkt ! Doortrappen doe ik zeker nog niet.
Laat alles zich eerst maar even "zetten".
De sportstoelen zitten als gegoten dankzij alle instelmogelijkheden.
WAT EEN GEWELDIGE AUTO !!!
Hier nog in de warme showroom.

Stap net uit, na alle functies van de knopjes en het navi-systeem uitgedokterd te hebben.
HET IS EEN ECHTE SAAB !!
Stoel een beetje laag zetten. Als je om je heen kijkt is het echt of je in de cockpit van een vliegtuig zit.
Ik heb 'm nog niet echt kunnen uitproberen maar hij heeft de comfortabele stugheid in de vering van de klassieke Saab. Stuur is heel direkt ! Doortrappen doe ik zeker nog niet.
De sportstoelen zitten als gegoten dankzij alle instelmogelijkheden.
WAT EEN GEWELDIGE AUTO !!!
Hier nog in de warme showroom.

-
Garrett
- Lid van verdienste
Gefeliciteerd met je nieuwe 9-5!Basilicum schreef:Dank je wel !
Er is overigens een heel plausibele theorie met betrekking tot het inrijden van je motorblok. Het komt er kort gezegd op neer dat als je motor warm is dat je volgas doortrekt in alle versnellingen, van bijna stationair tot de toerenbegrenzer!