HUD-voorruit-ellende: reeël of niet?
-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
Re: HUD-voorruit-ellende: reeël of niet?
Oh. Jemig. Daar moet je ook snel bij zijn...
-
evolver86
- Geregistreerd lid
mooi om te zien dat de auto heeft berekent dat door de zijdelingse klap alleen de sidebags uit moesten en dat niet alles maar gewoon uitgeklapt is. De voorste bags zijn nog in takt.
flinke klap geweest. Had niet graag achteringezeten denk ik.
flinke klap geweest. Had niet graag achteringezeten denk ik.
-
kochje
- Donateur (5x)

Ik heb zonet in de blog van SaabsUnited gevonden dat er inderdaad een folie, of film, wordt verkocht door Garmin.gudmundje schreef:Moet toch echt wel op te lossen zijn met gewoon een folie op een normale voorruit ???
Garmin biedt namelijk de HUD optie aan en gebruikt daarvoor deze film die op de voorruit wordt aangebracht.
De prijs in de VS is $ 9.90.
Dit moet dus eigenlijk ook een optie zijn voor diegene die geen nieuwe voorruit voor hun 9-5 met HUD kunnen vinden.
-
Retep
- Geregistreerd lid
-
kochje
- Donateur (5x)

Sorry,Retep, dat heb ik dan gemist.Retep schreef:Klopt ik heb dit al enkele malen vermeld:
https://buy.garmin.com/nl-BE/BE/op-de-w ... 34348.html
Echter is het wel zo dat de film apart kan worden besteld voor het aangegeven bedrag van $ 9.90.
Hoop dat deze oplossing dan iedereen gerust kan stellen.
-
Retep
- Geregistreerd lid
Men zou het eens moeten kunnen proberen
-
gudmundje
- Donateur

grappig, had je al gespot op SUkochje schreef:Ik heb zonet in de blog van SaabsUnited gevonden dat er inderdaad een folie, of film, wordt verkocht door Garmin.gudmundje schreef:Moet toch echt wel op te lossen zijn met gewoon een folie op een normale voorruit ???
Garmin biedt namelijk de HUD optie aan en gebruikt daarvoor deze film die op de voorruit wordt aangebracht.
De prijs in de VS is $ 9.90.
Dit moet dus eigenlijk ook een optie zijn voor diegene die geen nieuwe voorruit voor hun 9-5 met HUD kunnen vinden.
Heb zelf geen hud, hoop dat de hud eigenaren er iets aan hebben, al had ik begrepen dat een folie niet echt in de smaak viel...
-
kochje
- Donateur (5x)

Ik heb de HUD en hoop dat ik de folie niet snel nodig heb.
Maar indien het zover komt ga ik de folie zeker proberen want eenmaal de HUD gebruikt kan men bijna niet meer zonder.
Hoop dat iemand die dit moet testen ons op de hoogte wilt houden hoe goed of slecht het werkt.
Kan me niet voorstellen dat indien de film werkt met een Garmin system waarom het dan niet goed kan werken met de bestaande HUD in onze Saab.
Maar indien het zover komt ga ik de folie zeker proberen want eenmaal de HUD gebruikt kan men bijna niet meer zonder.
Hoop dat iemand die dit moet testen ons op de hoogte wilt houden hoe goed of slecht het werkt.
Kan me niet voorstellen dat indien de film werkt met een Garmin system waarom het dan niet goed kan werken met de bestaande HUD in onze Saab.
-
dpdietvorst
- Donateur (2x)

Folie=goede tip. Grazie.
Voor wat betreft die 9-5 sloper; ik ben er ook al vanaf vrijdag mee in de weer geweest voor allerhande onderdelen, maar het werd een kastje-muur verhaal. Uiteindelijk is er helemaal niets interessants meer over van het karkas. Gieren op de savanne doen langer over het kaalvreten van een dooie gnoe. Jammer.
Voor wat betreft die 9-5 sloper; ik ben er ook al vanaf vrijdag mee in de weer geweest voor allerhande onderdelen, maar het werd een kastje-muur verhaal. Uiteindelijk is er helemaal niets interessants meer over van het karkas. Gieren op de savanne doen langer over het kaalvreten van een dooie gnoe. Jammer.
-
gudmundje
- Donateur

Je kan ze het moeilijk kwalijk nemen eh... Naar wel onderdeel was jij op zoek ?dpdietvorst schreef:Folie=goede tip. Grazie.
-
dpdietvorst
- Donateur (2x)

Neen, je kan het ze niet kwalijk nemen dat ze onderdelen verkopen, maar als je er als 1 van de eersten bij bent om onderdelen te vragen, maar je vraag bij de andere vestiging terechtkomt en vervolgens blijkt dat die vestigingen niet zo soepel communiceren, dan word je een beetje moe.
Soit. Ik was "op zoek" naar een voorruit, zijspiegels en koplampen.
Soit. Ik was "op zoek" naar een voorruit, zijspiegels en koplampen.
-
Michel Annink
- Geregistreerd lid
Heb hier in Zweden uit betrouwbare bron vernomen dat de HUD voorruit vanaf februari 2014 weer gewoon leverbaar/in voorraad bij Orio (de nieuwe naam van SAAB Parts) zal zijn. Nog even geduld dus, maar het gaat zeer waarschijnlijk allemaal goed komen 
-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
Goed nieuws!!!Dtroll schreef:Heb hier in Zweden uit betrouwbare bron vernomen dat de HUD voorruit vanaf februari 2014 weer gewoon leverbaar/in voorraad bij Orio (de nieuwe naam van SAAB Parts) zal zijn. Nog even geduld dus, maar het gaat zeer waarschijnlijk allemaal goed komen
-
rene
- Geregistreerd lid
Dat lijkt er op!
Ik heb de afgelpen periode heel wat glasleveranciers afgebeld maar niemand kon dus ook daadwerkelijk iets leveren.
René.
Ik heb de afgelpen periode heel wat glasleveranciers afgebeld maar niemand kon dus ook daadwerkelijk iets leveren.
René.