Ik heb de Tid vector met navigator pack.
Hier zouden 9 speakers moeten verstopt zijn in de wagen.
Ik vind er 1 op het dasboard, 2 + 2 in de voorste deuren en 2 in de achterste deuren.
Weet iemand waar de 2 andere zitten want in de hoedenplank zijn de gaten er wel, doch de speakers niet.
Vandaag bij de dealer geweest en wat blijkt in de hoedenplank zitten gewoon geen speakers...
Audiovraag
-
portengen
- Geregistreerd lid
Re: Audiovraag
Staat in de 'ontwerp uw Saab' sectie op de Saab.nl website, bij stap 4 - opties - Audio en Communicatie - Premium Sound System - Meer informatie
Premium 150 Sound System (dit systeem zit standaard bij de navigatie):

Die gaten in de hoedenplank worden gebruikt voor het Harman Kardon systeem:
Harman/Kardon® Surround Sound systeem:

Premium 150 Sound System (dit systeem zit standaard bij de navigatie):

Die gaten in de hoedenplank worden gebruikt voor het Harman Kardon systeem:
Harman/Kardon® Surround Sound systeem:

-
Retep
- Geregistreerd lid
Uw uitleg klopt, alleen zitten de speakers geheel niet zo:
Vooraan centraal 1, deuren vooraan elk een gewone speaker en een tweeter, en achteraan in de deur slecht één speaker en geen tweeter hoewel die wel getekend is...
Vooraan centraal 1, deuren vooraan elk een gewone speaker en een tweeter, en achteraan in de deur slecht één speaker en geen tweeter hoewel die wel getekend is...
-
tecks
- Geregistreerd lid
Als ze mijn auto nog een keer gaan leveren, dan zal ik ook even kijken waar die speakers verstopt zouden moeten zitten...
-
tecks
- Geregistreerd lid
Ik heb afgelopen week mijn 9-5 geleverd gekregen. Als beloofd heb ik even gekeken waar bij mij de speakers zitten, maar ik kan die laatste twee tweeters ook niet vinden.
Het enige dat ik kan bedenken is dat in de achterdeuren een gewone speaker met een geïntegreerde tweeter (er boven op) zit. Ik kan dat niet goed zien omdat alles in mijn wagen pikzwart is, dus het is te donker om door die kleine gaatjes van de speakerafdichting iets te kunnen ontwaren. Ik was nog niet van plan het hele deurpaneel los te halen....
Zulke speakers met tweeter zien er normaal zó uit:

Het enige dat ik kan bedenken is dat in de achterdeuren een gewone speaker met een geïntegreerde tweeter (er boven op) zit. Ik kan dat niet goed zien omdat alles in mijn wagen pikzwart is, dus het is te donker om door die kleine gaatjes van de speakerafdichting iets te kunnen ontwaren. Ik was nog niet van plan het hele deurpaneel los te halen....
Zulke speakers met tweeter zien er normaal zó uit: