Systeem onthoudt instellingen niet
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Systeem onthoudt instellingen niet
heel irritant... de boordcomputer, navi en audio onthouden de gewijzigde instellingen niet? Tijd (uur te vroeg), taal (engels), locatie (Belgie), gesproken aanwijzingen uit etc etc komen steeds terug als ik de auto opnieuw opstart.
Iemand enig idee hoe dit permanent veranderd kan worden? Of moet dit bij een Saab dealert?
Iemand enig idee hoe dit permanent veranderd kan worden? Of moet dit bij een Saab dealert?
-
jansen
- Donateur (7x)

Re: Systeem onthoudt instellingen niet
Navigatie moet een systeem update hebben, ik heb een usb stick met de juiste programmatuur liggen.Iemand enig idee hoe dit permanent veranderd kan worden?
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

en die usb stick die druk je erin en dan wijst het zich vanzelf? Zoja dan kom ik graag even langsrijden (regio Utrecht toch?)
-
jansen
- Donateur (7x)

Inderdaad.en die usb stick die druk je erin en dan wijst het zich vanzelf?
-
tecks
- Geregistreerd lid
Style, laat even weten of het gelukt is. Anders wil ik ook een kopie van die stick...
Bij mij wordt alleen België steeds teruggezet, maar de andere dingen blijven gelukkig onthouden.
Bij mij wordt alleen België steeds teruggezet, maar de andere dingen blijven gelukkig onthouden.
-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
Ik heb voor dit probleem een update gehad en 2x een reset (bij de SAAB-dealer, off course). Daarna nooit meer last van gehad...
Heb je nog steeds problemen?
** Ingrid **
SAAB 9-3 OG (was in 2000 onze trouwwagen, van schoonouders)
SAAB 9-3 Aero (van eega, 2004-2012)
SAAB 9-5 NG (sinds oktober 2012 van mijzelf)
Heb je nog steeds problemen?
** Ingrid **
SAAB 9-3 OG (was in 2000 onze trouwwagen, van schoonouders)
SAAB 9-3 Aero (van eega, 2004-2012)
SAAB 9-5 NG (sinds oktober 2012 van mijzelf)
-
M. de Haan
- Donateur

All,
Hebben jullie een tip/advies waar ik mijn systeem update kan laten doen? Heb er ook last van ("taal", en "België")
Thanks! M.
Hebben jullie een tip/advies waar ik mijn systeem update kan laten doen? Heb er ook last van ("taal", en "België")
Thanks! M.
-
Jurgen
- Geregistreerd lid
Elke dealer heeft (als het goed is) een update van de software gehad, specifiek voor deze "klachten".
Of jou dealer er kosten voor in rekening zal brengen durf ik niet te zeggen.
Of jou dealer er kosten voor in rekening zal brengen durf ik niet te zeggen.
-
M. de Haan
- Donateur

Net terug van SAAB Utrecht ... Systeem update (ED40)....alles werkt weer! Thanks Vincent!