Weer een 9-5NG op 's Heerens wegen
-
dpdietvorst
- Donateur (2x)

Weer een 9-5NG op 's Heerens wegen
Na dik 1 1/2 jaar Volvo als vervanger van de wel erg prijzige/km 9-3 2.8V6 aero, toch weer die twijfel. V70 is een heerlijke auto (D5 geartronic), maar mist ondanks 19" Heico toch wat uitstraling. Wordt de wereld daar beter van? Nee, maar het is wel fun.
Vanwege de kilometers is het een diesel geworden, vanwege de looks een aero ttid, de vector miste in mijn optiek net dat beetje. Nu weer, just as in the old days, ventilatie in de stoeltjes. Heerlijk. HUD, Drive Sense, njammie!
Is nog niet geleverd, maar de voorpret is al begonnen.
Vanwege de kilometers is het een diesel geworden, vanwege de looks een aero ttid, de vector miste in mijn optiek net dat beetje. Nu weer, just as in the old days, ventilatie in de stoeltjes. Heerlijk. HUD, Drive Sense, njammie!
Is nog niet geleverd, maar de voorpret is al begonnen.
-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
Re: Weer een 9-5NG op 's Heerens wegen
Wow! Als het zover is, wel ff een foto plaatsen, hè?!
Veel plezier met de voorpret, trouwens!!
** Ingrid **
SAAB 9-3 OG (was in 2000 onze trouwwagen, van schoonouders)
SAAB 9-3 Aero (van eega, 2004-2012)
SAAB 9-5 NG (sinds oktober 2012 van mijzelf)
Veel plezier met de voorpret, trouwens!!
** Ingrid **
SAAB 9-3 OG (was in 2000 onze trouwwagen, van schoonouders)
SAAB 9-3 Aero (van eega, 2004-2012)
SAAB 9-5 NG (sinds oktober 2012 van mijzelf)
-
millerman
- Donateur (3x)

Goede keus! Enne... Picture or it didn't happen! Veel plezier met de voorpret 
-
dpdietvorst
- Donateur (2x)

Tja, die heb ik niet gemaakt tijdens proefrijden.
-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
Prachtige bak!!!! Gefeliciteerd!!
** Ingrid **
SAAB 9-5 NG Aero Exklusiv T4
** Ingrid **
SAAB 9-5 NG Aero Exklusiv T4
-
shearwater
- In memoriam †
Wow! Ik had de berichtgeving gemist. Mooie auto hoor! Gefeliciteerd!
-
N207
- Donateur

Mooie wagen, mooie kleur!
Ik zie op de eerste foto dat jij hetzelfde "probleem" hebt als ik: de oprit is wat aan de korte kant...
Veel plezier met je NG!
Ik zie op de eerste foto dat jij hetzelfde "probleem" hebt als ik: de oprit is wat aan de korte kant...
Veel plezier met je NG!
-
sb129h
- Donateur (2x)

Mooie auto!
(Dit al gezien: viewtopic.php?f=52&t=132830" onclick="window.open(this.href);return false; ?
)
(Dit al gezien: viewtopic.php?f=52&t=132830" onclick="window.open(this.href);return false; ?
-
dpdietvorst
- Donateur (2x)

@N207; haha, ja, je herkent het 'probleem' ? Zolang ze hier in de straat ook caravans stallen, heb ik vooralsnog geen stress. Daarbij; ik voorzie de buurt op deze manier van openbare kunst, zonder subsidies. Perfect toch?
@sb129h; ik heb het gezien, ik wacht echter op vulling van de Maxi Cosi (een van de redenen waarom de Volvo de deur uit is gegaan ten faveure van de SAAB; ik kan nu ook voor het kinderzitje zitten zonder een vetvlek aan de binnenzijde van de voorruit te maken), dus dit zit er voor mij even niet in.
@sb129h; ik heb het gezien, ik wacht echter op vulling van de Maxi Cosi (een van de redenen waarom de Volvo de deur uit is gegaan ten faveure van de SAAB; ik kan nu ook voor het kinderzitje zitten zonder een vetvlek aan de binnenzijde van de voorruit te maken), dus dit zit er voor mij even niet in.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Ha! Nog een Groninger met goede smaeck! Gefeliciteerd!!!!
ik heb exact dezelfde auto qua looks (vector diesel omgebouwd naar aerolooks en van 160 naar 200 pk getuned)... zelfde kleur zelfde velgen. Ben benieuwd of er nog meer in Groningen eo rijden. Heb er nog geen enkele gezien, wel veel vorige 9-5's
ik heb exact dezelfde auto qua looks (vector diesel omgebouwd naar aerolooks en van 160 naar 200 pk getuned)... zelfde kleur zelfde velgen. Ben benieuwd of er nog meer in Groningen eo rijden. Heb er nog geen enkele gezien, wel veel vorige 9-5's