Pagina 1 van 2

9-5 NG Estates in de shredder

Geplaatst: ma 05 aug, 2013 14:22
door sweetspeed
Waarschijnlijk al ergens hier onder aandacht gekomen maar ik zet de link er toch maar even in; een sloper die een puntgave NG Estate gaat vermalen, mag niet verkocht worden. Harde afspraak op papier met de curator. Er schijnen er al enkele vermalen te zijn, samen met wat modellen op Phoenix platform. Enkele van de 9-5's zouden op kenteken Holdens zijn geweest. Rare praktijken, in de financiele wererld gaat men er wellicht wat klinischer mee om maar t is wel zeer pijnlijk voor ons liefhebbers.

http://www.saabsunited.com/2013/08/a-sa ... saved.html

Re: 9-5 NG Estates in de shredder

Geplaatst: ma 05 aug, 2013 14:43
door Maartenschuur
:shock:
:fight_twak:

Re: 9-5 NG Estates in de shredder

Geplaatst: ma 05 aug, 2013 14:57
door sweetspeed
Kijk maar ff op de link. Volgens de sloper had ie ook al wagonladingen NG sedans vermalen en voor brandweeroefeningen gebruikt..... ;-(+

Re: 9-5 NG Estates in de shredder

Geplaatst: ma 05 aug, 2013 15:58
door AeroR
Dat ze daar Toyota's ofzo voor gebruiken, die rijden er een stuk meer rond.
De toch al zeer kleine kans om ooit nog zo'n mooie 9-5NG te bezitten wordt er zo niet groter op :-S+

Re: 9-5 NG Estates in de shredder

Geplaatst: ma 05 aug, 2013 16:11
door ReinO
dit is toch gewoon een zeer zwakke poging tot humor?

Re: 9-5 NG Estates in de shredder

Geplaatst: ma 05 aug, 2013 16:13
door johnb52
Sloper zal er wel een mooi centje voor hebben gehad...

Re: 9-5 NG Estates in de shredder

Geplaatst: ma 05 aug, 2013 16:23
door sweetspeed
Dat krijg je met boekhouders aan het roer

Re: 9-5 NG Estates in de shredder

Geplaatst: ma 05 aug, 2013 16:48
door gudmundje
Blijven rare jongens die Zweden. Kan begrijpen dat ze die niet toelaten op de weg maar schenk ze dan aan het museum eh !

Re: 9-5 NG Estates in de shredder

Geplaatst: ma 05 aug, 2013 18:21
door tanisha
ik heb andere foto's gezien via via op een telefoon daar stonden ze gestapeld en dat hield met 30 stuk niet op en er stonden duidelijk proto's tussen waar je meteen de tranen van in de ogen kreeg dat daar zo mee afgedaan werd! ;-(+

Re: 9-5 NG Estates in de shredder

Geplaatst: ma 05 aug, 2013 18:30
door ReinO
jongens ... (en meisje) dit is gewoon gefotoshopt.

Re: 9-5 NG Estates in de shredder

Geplaatst: ma 05 aug, 2013 18:34
door Lady9-5NG
Het is geen fotoshop, maar kèhâghde realiteit, mensen...

Re: 9-5 NG Estates in de shredder

Geplaatst: ma 05 aug, 2013 18:47
door tanisha
ReinRoel schreef:jongens ... (en meisje) dit is gewoon gefotoshopt.
rein de foto's die ik zag waren van net na het faillissement daar stond spul bij om je vingers bij af te likken gewoon voor oud schroot

Re: 9-5 NG Estates in de shredder

Geplaatst: ma 05 aug, 2013 19:01
door ZSR
Dat ze dat niet als auto mogen verkopen a la, maar demonteren en onderdelen?
Hoezo duurzaam en verantwoordelijk? Om financiële redenen pure verspilling.

Net als doordraaien van goed voedsel.

Zo van als ik het niet krijg, krijgt niemand het.

Zou verboden moeten worden!!! ;-|+

Re: 9-5 NG Estates in de shredder

Geplaatst: ma 05 aug, 2013 19:45
door ReinO
bijna niet te geloven maar toch dus. idd enorme kapitaalvernietiging. en ook gewoon zonde.
exporteer het desnoods naar Afrika met een jaar gratis stookkosten.
maar goed: daar zal het ook wel weer bij rijken terecht komen.
of als minikrediet voor een taxi-eigenares?

Re: 9-5 NG Estates in de shredder

Geplaatst: ma 05 aug, 2013 20:20
door Herr.ik.
Helaas normale gang van zaken, elke auto fabrikant doet dit..

Zie YouTube, staat er vol mee..

http://youtu.be/4xNTPtIX_yA" onclick="window.open(this.href);return false;

http://youtu.be/hPsuG_mZn94" onclick="window.open(this.href);return false;