Aanschaf 9-5NG topic
- N2024
- Geregistreerd lid
- Berichten: 4359
- Lid geworden op: za 04 jun, 2005 15:14
- Regio: NL - Provincie Zeeland
- Contacteer:
Re: Aanschaf 9-5NG topic
Sorry Jelger maar zo ver is Den Haag nou ook weer niet hé
9-3 caab 1.9tid 2010
9-3 OG 2000
Coupe Fiat 20VT 1997
Ex van de Trol (95V4)
9-3 OG 2000
Coupe Fiat 20VT 1997
Ex van de Trol (95V4)
- jelger
- Geregistreerd lid
- Berichten: 18854
- Lid geworden op: wo 28 apr, 2004 23:56
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
- Contacteer:
Re: Aanschaf 9-5NG topic
Haha, Delft. Het is niet ver, maar verder dan een blik op de kaart doet vermoeden via de gangbare route. Niettemin, prima om Zierikzee, Middelburg (vliegveld) of iets dergelijks te prikken. Leuke dammen route rijden via het pontje bij Maassluis (wat niet sneller, maar wel korter is). Als die Blankenburg tunnel er straks is, komt Zeeland nog dichter bij.
- N2024
- Geregistreerd lid
- Berichten: 4359
- Lid geworden op: za 04 jun, 2005 15:14
- Regio: NL - Provincie Zeeland
- Contacteer:
Re: Aanschaf 9-5NG topic
Dacht dat je nog steeds bij de vismijn woonde
9-3 caab 1.9tid 2010
9-3 OG 2000
Coupe Fiat 20VT 1997
Ex van de Trol (95V4)
9-3 OG 2000
Coupe Fiat 20VT 1997
Ex van de Trol (95V4)
- jelger
- Geregistreerd lid
- Berichten: 18854
- Lid geworden op: wo 28 apr, 2004 23:56
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
- Contacteer:
Re: Aanschaf 9-5NG topic
Haha, nee, de schollekoppen in het voormalige NSB interneringskamp heb ik alweer ruim 2 jaar verlaten.
Nog meer liefhebbers voor een (kleine) NG koffieklets?
Nog meer liefhebbers voor een (kleine) NG koffieklets?
- Christiaan94
- Donateur
- Berichten: 2671
- Lid geworden op: zo 01 jul, 2012 21:10
- Regio: Sverige - Zweden
Re: Aanschaf 9-5NG topic
Jazeker, maar omwille de toegankelijkheid voor iedereen; ergens in Utrecht? Dat is niet in eigen belang, of jullie moeten naar Nijmegen willen komen
- N2024
- Geregistreerd lid
- Berichten: 4359
- Lid geworden op: za 04 jun, 2005 15:14
- Regio: NL - Provincie Zeeland
- Contacteer:
Re: Aanschaf 9-5NG topic
Helaas mannen. Het is geen 9-5NG geworden. Ik ben bij verschillende auto`s wezen kijken. Maar ik kwam er niet uit. Verschillende redenen hoor, zal er een paar noemen.
De 9-5`s rijden blijkbaar heel lekker. Ze hebben vaak een hoge kilometerstand. Om mijn Caab in te ruilen wil ik niet in kilometerstand achteruit gaan (mijn caab heeft 119k gelopen).
Qua inruil kreeg ik voor mijn caab belachelijk lage prijzen in de showroom. Tussen de 3900 en 11000 Euro. Bij de laatste wilde ik het echt serieus overwegen maar die 9-5 had voor mij achteraf gezien toch een te hoge kilometerstand (160 duizend).
Heb een paar 9-5NG`s van dichtbij bekeken. Vaak is het invoer. Zag er bijv. eentje uit Zweden maar die was behoorlijk aangetast door de pekel. Een andere weer uit Italië maar die had de dealer nou ook niet vaak bezocht (en was ook nou niet bepaald in showroomstaat). Voor een 2e hands auto van 20K vind ik dat je toch wel wat mag verwachten (het zijn immers ook al auto`s op leeftijd aan het worden).
Nevermind. Ik heb besloten om de caab te houden. Ik heb wat anders gekocht (geen "saab"). De caab blijf ik dan zakelijk rijden. De andere auto is dan privé. Het is wat ruimers geworden. Dat is voor ons handig omdat we sinds enige maanden terug gezinsuitbreiding hebben gekregen. Ook zit er luchtvering op en is de auto wat hoger. Dit is dan weer praktisch omdat ik bij familiebezoek in Oostenrijk nogal wat ruiger wegdek tegenkom. De "nieuwe" auto is niet bepaald een schoonheid vergeleken met de 9-5NG, maar dat is dan niet anders.
Zo`n 9-5NG komt er misschien nog wel `s. Ik wilde eigenlijk graag een wat jongere (qua km stand) Saab hebben die ik als type nog nooit had gehad. Een dame edna kan dan misschien een verstandiger keuze zijn maar op de een of andere manier vind ik die wat minder mooi. Om een lang verhaal kort te maken; volgende keer beter
De 9-5`s rijden blijkbaar heel lekker. Ze hebben vaak een hoge kilometerstand. Om mijn Caab in te ruilen wil ik niet in kilometerstand achteruit gaan (mijn caab heeft 119k gelopen).
Qua inruil kreeg ik voor mijn caab belachelijk lage prijzen in de showroom. Tussen de 3900 en 11000 Euro. Bij de laatste wilde ik het echt serieus overwegen maar die 9-5 had voor mij achteraf gezien toch een te hoge kilometerstand (160 duizend).
Heb een paar 9-5NG`s van dichtbij bekeken. Vaak is het invoer. Zag er bijv. eentje uit Zweden maar die was behoorlijk aangetast door de pekel. Een andere weer uit Italië maar die had de dealer nou ook niet vaak bezocht (en was ook nou niet bepaald in showroomstaat). Voor een 2e hands auto van 20K vind ik dat je toch wel wat mag verwachten (het zijn immers ook al auto`s op leeftijd aan het worden).
Nevermind. Ik heb besloten om de caab te houden. Ik heb wat anders gekocht (geen "saab"). De caab blijf ik dan zakelijk rijden. De andere auto is dan privé. Het is wat ruimers geworden. Dat is voor ons handig omdat we sinds enige maanden terug gezinsuitbreiding hebben gekregen. Ook zit er luchtvering op en is de auto wat hoger. Dit is dan weer praktisch omdat ik bij familiebezoek in Oostenrijk nogal wat ruiger wegdek tegenkom. De "nieuwe" auto is niet bepaald een schoonheid vergeleken met de 9-5NG, maar dat is dan niet anders.
Zo`n 9-5NG komt er misschien nog wel `s. Ik wilde eigenlijk graag een wat jongere (qua km stand) Saab hebben die ik als type nog nooit had gehad. Een dame edna kan dan misschien een verstandiger keuze zijn maar op de een of andere manier vind ik die wat minder mooi. Om een lang verhaal kort te maken; volgende keer beter
9-3 caab 1.9tid 2010
9-3 OG 2000
Coupe Fiat 20VT 1997
Ex van de Trol (95V4)
9-3 OG 2000
Coupe Fiat 20VT 1997
Ex van de Trol (95V4)
- Christiaan94
- Donateur
- Berichten: 2671
- Lid geworden op: zo 01 jul, 2012 21:10
- Regio: Sverige - Zweden
Re: Aanschaf 9-5NG topic
Wat is het geworden?
Het klopt wel: NG's zijn ronduit duur als je pragmatisch kijkt naar staat/leeftijd/kilometrage. Je koopt een NG puur met je hart, niet met je verstand.
Het klopt wel: NG's zijn ronduit duur als je pragmatisch kijkt naar staat/leeftijd/kilometrage. Je koopt een NG puur met je hart, niet met je verstand.
- N2024
- Geregistreerd lid
- Berichten: 4359
- Lid geworden op: za 04 jun, 2005 15:14
- Regio: NL - Provincie Zeeland
- Contacteer:
Re: Aanschaf 9-5NG topic
Trollblazer
9-3 caab 1.9tid 2010
9-3 OG 2000
Coupe Fiat 20VT 1997
Ex van de Trol (95V4)
9-3 OG 2000
Coupe Fiat 20VT 1997
Ex van de Trol (95V4)
- V6Aero
- Donateur (4x)
- Berichten: 5394
- Lid geworden op: ma 19 feb, 2007 18:44
- Regio: NL - Provincie Utrecht
Re: Aanschaf 9-5NG topic
Wel het juiste embleem dus?
Ik herken de punten waar je tegenaan gelopen bent trouwens helemaal. Bij mij is het zo'n andere Zweed geworden (ook fijn ). Toch kriebelt het nog weleens...
Ik herken de punten waar je tegenaan gelopen bent trouwens helemaal. Bij mij is het zo'n andere Zweed geworden (ook fijn ). Toch kriebelt het nog weleens...
Saab 9³ Cabrio 2.8T V6 Aero AUT
BMW 530dA Touring
BMW 530dA Touring
- jelger
- Geregistreerd lid
- Berichten: 18854
- Lid geworden op: wo 28 apr, 2004 23:56
- Regio: NL - Provincie Zuid-holland
- Contacteer:
Re: Aanschaf 9-5NG topic
Gefeliciteerd! En "interessante" keuze N2024. Maar heel begrijpelijk vanuit jou perspectief met je Cabrio etc. Tja, een 9-5NG is niet goedkoop, vertel mij wat, maar tot nu toe wel de moeite waard.
- N2024
- Geregistreerd lid
- Berichten: 4359
- Lid geworden op: za 04 jun, 2005 15:14
- Regio: NL - Provincie Zeeland
- Contacteer:
Re: Aanschaf 9-5NG topic
Inderdaad wel het juiste embleem. Laten we het daar op houden.
9-3 caab 1.9tid 2010
9-3 OG 2000
Coupe Fiat 20VT 1997
Ex van de Trol (95V4)
9-3 OG 2000
Coupe Fiat 20VT 1997
Ex van de Trol (95V4)
- N2024
- Geregistreerd lid
- Berichten: 4359
- Lid geworden op: za 04 jun, 2005 15:14
- Regio: NL - Provincie Zeeland
- Contacteer:
Re: Aanschaf 9-5NG topic
Thanks Jelger! Ben wel jaloers op je 9-5NG hoor
9-3 caab 1.9tid 2010
9-3 OG 2000
Coupe Fiat 20VT 1997
Ex van de Trol (95V4)
9-3 OG 2000
Coupe Fiat 20VT 1997
Ex van de Trol (95V4)