Nieuw Engeland-issue
-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
Nieuw Engeland-issue
Kent u deze al?
Nadat ik recidiverend mijn navigatie vanuit België moet starten, lijkt mijn 9-5NG nu te denken dat ik in Engeland woon.
Hij start standaard op in de Engelse taal en met de klok een uur te vroeg.
-Tig keer heb ik het al aangepast, het wordt niet onthouden. Eén keer tussendoor deed het systeem weer normaal.
Kent iemand dit probleem?
Nadat ik recidiverend mijn navigatie vanuit België moet starten, lijkt mijn 9-5NG nu te denken dat ik in Engeland woon.
Hij start standaard op in de Engelse taal en met de klok een uur te vroeg.
-Tig keer heb ik het al aangepast, het wordt niet onthouden. Eén keer tussendoor deed het systeem weer normaal.
Kent iemand dit probleem?
-
millerman
- Donateur (3x)

Re: Nieuw Engeland-issue
Oei, je hebt de Brexit-update in de verkeerde volgorde uitgevoerd?
-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
Nieuw Engeland-issue
Ah, is dát het?
Ik vermoedde het al...
Probleem speelt al van vóór de Brexit. Vooruitziende blik?
Ik vermoedde het al...
Probleem speelt al van vóór de Brexit. Vooruitziende blik?
-
Remco
- Donateur

Zeer bekend probleem, ik en vele hebben het ook gehad. Bij mij heeft René de silverbox uiteindelijk vervangen.
Probleem zou zijn het vollopen van het geheugen waardoor hij instellingen niet meer kan onthouden en altijd terug gaat naar België en Engelse tijd. Ook de geprogrammeerde route is hij na een stop vaak kwijt. Update E800 er al op? Deze zou het op kunnen lossen, is hier speciaal voor.
Probleem zou zijn het vollopen van het geheugen waardoor hij instellingen niet meer kan onthouden en altijd terug gaat naar België en Engelse tijd. Ook de geprogrammeerde route is hij na een stop vaak kwijt. Update E800 er al op? Deze zou het op kunnen lossen, is hier speciaal voor.
-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
Dank je voor de tip! Ik ga ermee aan de slag.
Welke René? Die van mijn eigen dealer (Steeman) of van Joel?
Welke René? Die van mijn eigen dealer (Steeman) of van Joel?
-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
Dat wordt dan loten, welke René ik ga vragen...
-
U-Poll
- Donateur (8x)

Ingrid, ik heb E800 voor je. Stuur me via PB je email en ik WeTransfer je de files plus instructie.
-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
Nieuw Engeland-issue
Ik heb de update al van René gekregen. Ga er morgen mee aan de slag.
Maar dank je voor je aanbod!
Maar dank je voor je aanbod!
-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
Gisteren het zaakie erop gezet en het werkt!!
Enige dat nu anders is, is dat ik elke keer als ik mijn iPhone via de USB-stick aansluit, ik deze via het scherm moet opzoeken. Vroeger gaf hij direct de iPhone weer (begon zelfs in mijn afspeellijsten waar ik eerder gestopt was), maar nu start 'ie standaard vanaf de DVD, die ik vrij weinig gebruik. Zal wel een instelling zijn.
Maar iig heb ik weer de gewone tijd en alles in het Nederlands!
Dank je, René!!
Enige dat nu anders is, is dat ik elke keer als ik mijn iPhone via de USB-stick aansluit, ik deze via het scherm moet opzoeken. Vroeger gaf hij direct de iPhone weer (begon zelfs in mijn afspeellijsten waar ik eerder gestopt was), maar nu start 'ie standaard vanaf de DVD, die ik vrij weinig gebruik. Zal wel een instelling zijn.
Maar iig heb ik weer de gewone tijd en alles in het Nederlands!
Dank je, René!!
-
kochje
- Donateur (5x)

Zal maar hout vasthouden want deze problemen heb ik nooit gehad, noch met mijn 9-5 van 2010 noch met mijn nieuwe 9-5 van 2012.
Ik rijd zeer veel met mijn navigatie maar maak de opgegeven plaatsen wel regelmatig leeg.
Ik rijd zeer veel met mijn navigatie maar maak de opgegeven plaatsen wel regelmatig leeg.
-
Spartacus
- Geregistreerd lid
Al deze problemen ken ik ook.
Maar ik heb er nog nooit aan laten werken ( software spul )
En volgens mij is dit het beste!
Een Nederlanders zei mij ooit ( over onze hond ) : een Flat Coated retriever verrast je elke dag.
Nou trek ik deze stelling door: een Saab verrast je elke dag.
Maar ik heb er nog nooit aan laten werken ( software spul )
En volgens mij is dit het beste!
Een Nederlanders zei mij ooit ( over onze hond ) : een Flat Coated retriever verrast je elke dag.
Nou trek ik deze stelling door: een Saab verrast je elke dag.