Pagina 1 van 2
Plaatsing Hirsch embleem bij 9-5 NG
Geplaatst: ma 05 jul, 2021 16:29
door RedArrow90
Waar 'hoort' het Hirsch embleem op de achterkant van een Saab 9-5 NG? Van de 9-3 en vorige 9-5 zijn kaartjes van Hirsch in omloop met aanduidingen waar het embleem moet komen, maar van de NG kan ik helaas niets vinden. Wat hebben jullie gezien of gedaan? Foto's?
Re: Plaatsing Hirsch embleem bij 9-5 NG
Geplaatst: ma 05 jul, 2021 17:09
door Koen K
Re: Plaatsing Hirsch embleem bij 9-5 NG
Geplaatst: ma 05 jul, 2021 17:33
door RedArrow90
Dankjewel Koen!
Re: Plaatsing Hirsch embleem bij 9-5 NG
Geplaatst: ma 05 jul, 2021 18:11
door Flowe Kitttt99
De PBZ heeft het embleem verkeerd zitten...
Re: Plaatsing Hirsch embleem bij 9-5 NG
Geplaatst: di 06 jul, 2021 9:08
door Steve-O
Hirsch is een uitvoering , geen modelaanduiding. Zou wat mij betreft aan de rechterkant thuishoren. Maar daar als daar geen plek is, zou ik het aan de grille monteren zoals eerder bij andere SAABs ook gebeurde. Als daar tenminste een passende plek voor is.
Re: Plaatsing Hirsch embleem bij 9-5 NG
Geplaatst: di 06 jul, 2021 10:25
door Vyv
Re: Plaatsing Hirsch embleem bij 9-5 NG
Geplaatst: di 06 jul, 2021 10:55
door jelger
Onderkant logo op gelijke hoogte met de 5 neem ik aan
Re: Plaatsing Hirsch embleem bij 9-5 NG
Geplaatst: di 06 jul, 2021 13:45
door ico9-3
Ik vond het logo te druk bij de 9-3 aanduiding, en heb hem bij de turbo4

aanduiding
Re: Plaatsing Hirsch embleem bij 9-5 NG
Geplaatst: di 06 jul, 2021 19:07
door jelger
Ik heb geen motor aanduiding, alleen Biopower. Een eland er naast gaat wel passen.

(ik opteer overigens eerder voor Vyv's suggestie)
Re: Plaatsing Hirsch embleem bij 9-5 NG
Geplaatst: di 06 jul, 2021 19:14
door Jungleman
Bij mijn 9-3 zat-ie gewoon op het motorblok. Aan de buitenkant was het een 'gewone 9-3 1.8t'
Re: Plaatsing Hirsch embleem bij 9-5 NG
Geplaatst: vr 09 jul, 2021 10:17
door Vyv
Ik kan dit wel waarderen:

Re: Plaatsing Hirsch embleem bij 9-5 NG
Geplaatst: ma 19 jul, 2021 11:35
door RedArrow90
Dank voor de foto's, daar kan ik wel wat mee. En gaaf ook achteruitrijcamera, dat ga ik ook nog eens doen. En adaptieve cruise control voor de 9-5 NG wordt ook aan gewerkt begreep ik.
Re: Plaatsing Hirsch embleem bij 9-5 NG
Geplaatst: zo 23 nov, 2025 14:09
door Sonab
Vyv schreef: ↑vr 09 jul, 2021 10:17
Ik kan dit wel waarderen:
Ik heb dat ook niet kunnen laten. Juist omdat hier een wat groot, leeg vlak zit. Ik koos voor Matzwart zodat het een beetje meer samensmelt met het dashboard.
Voor de buitenkant heb ik me (voorals)nog ingehouden. Ik vind de kont eigenlijk te kunstig in balans en te ingetogen voor een groot extra logo.

Re: Plaatsing Hirsch embleem bij 9-5 NG
Geplaatst: zo 23 nov, 2025 18:13
door Orphy
Maar het Hirsch logo werd toch door Hirsch geplaatst ?
Re: Plaatsing Hirsch embleem bij 9-5 NG
Geplaatst: zo 23 nov, 2025 19:06
door Super72
Orphy schreef: ↑zo 23 nov, 2025 18:13
Maar het Hirsch logo werd toch door Hirsch geplaatst ?
Ja, maar voor een paar dubbeltjes haal je ze nu van Temu.