Ben bijna mijn zin aan het krijgen nog een keer een SAAB te mogen aanschaffen. Nu heb ik een leuke 95 ng gezien waar ik ook reeds in heb gereden. Een drietal punten vielen mij op. Verder een heerlijke auto (kan niet anders natuurlijk
1 het stuur en de auto begon vanaf 120km/u lichtelijk te trillen. Mijn eerste idee : banden niet goed uitgebalanceerd. Verder rechtsvoor een licht zoemend geluid. Hebben we het dan over een soort van speling? Of mss gecupte banden?
2 op de achterklep in de hoekjes onder de lichtbalk zag ik roetsplekjes. Zijn er forummers die dit mss ook hebben? Ik wil dat de verkoper dit wel eerst aanpakt alvorens de koop door te zetten. Is dit voor een garage veel werk? Is het denken jullie logisch dat ik dit verwacht? En hoe zou dit moeten worden aangepakt?
3 tijdens de proefrit even de auto stilgezet: rondje eromheen lopen en genieten van de mooiiheid. Bij instappen zag ik service stuurslot in de display staan. Heb even alles op slot gezet en heb de auto daarna weer kunnen starten. Op het forum lees ik allerlei spookverhalen over niet meer kunnen starten…. Moet ik bij de verkoper aangeven dat er bv een soort update uitgevoerd moet worden? Ik hoop nl. Niet dat ik bij evt aankoop binnen 2 weken kom stil te staan…..
Verder lijkt het me een goede auto. Zijn er volgens jullie nog punten waar ik op moet letten?
Hoor het graag.
Mvg Antoine