Maar ik begin vast een topic er over, plaats om vast lekker te speculeren en photoshops kwijt te kunnen.
Wat hebben we tot dusver:

[/img]http://www.trollhattansaab.net/wp-conte ... 00x203.jpg[/img]

Robert Toet schreef:Ik hoorde laatst wel aardige verhalen bij de dealer over de nieuwe 9-5. Hij had hem al gezien. Ik kan me herinneren dat iemand op het forum hem ook al eens gezien had en die sprak van een nog heftigere wigvorm. Volgens de dealer wordt het een heeeeele heftige wigvormVoor de 9-3 estate schijnt er zelfs een raam in het dak te moeten komen anders blijft er niks over. De achterlichten van de 9-5 moeten iets van een witte balk zijn en de auto komt bomvol nieuwe snufjes te zitten. Saab beweert weer net zo inovatief te zijn als in 1970. Veel projectie op de vooruit, een systeem waarmee je 200 meter vooruit moet kunnen kijken (zoiets als mercedes maar dan weer beter), hele dunne zijspijlen en geen zijspiegels meer. Dealer was dermate enthousiast dat hij zei dat de Audi A6 zijn biezen kon gaan pakken. Gedurfde uitspraak lijkt me dat maar ik ben wel zeer nieuwsgierig naar dat ding geworden