Testrit gehad met JAWEL !! de Nieuwe 9-5 AERO !!!

2010-2012
Plaats reactie
BartW
Geregistreerd lid

Testrit gehad met JAWEL !! de Nieuwe 9-5 AERO !!!

Bericht door BartW » wo 20 jan, 2010 21:07

Ik kom juist van het autosalon, en ik en mijn pa hebben juist een exclusieve testrit gehad met de nieuwe 9-5 AERO. Chauffeur was een prof testrijder !

Jongens, de acceleratie en het bochten werk van die wagen, kan je vergelijken met een echte sportwagen ! NIET NORMAAL hoe die bochten neemt! en hoe snel dat ie is !! :shock: echt schikking !! als deze wagen er niet komt dan wordt ik echt heel triest ! :cry:

Pics en video Volgen!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Daar stond ie dan !!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/M_GlhIC_Wxk&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/M_GlhIC_Wxk&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/jXFgQaV-IOY&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/jXFgQaV-IOY&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Het laatste stukje vliegen we de autostrade op !! 8)

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » wo 20 jan, 2010 21:11

ik word heel blij van deze berichten en fotos (mn die in de parkeergarage)... ben erg benieuwd naar de videos

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » wo 20 jan, 2010 21:12

Gaaaaffff!!! 8)

Als ze nou ook eens wat van die auto's aan de pers beschikbaar stellen, komt Saab nog wat vaker positief in beeld... :wink:

Sporthatch
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Sporthatch » wo 20 jan, 2010 21:13

ZALT GAAN JA, ne mens wat waterachtig maken !!! :cry: :cry: :wink:

DiedX
Geregistreerd lid

Bericht door DiedX » wo 20 jan, 2010 21:17

Mooie velgen! (die in de garage)

Davione
Geregistreerd lid

Bericht door Davione » wo 20 jan, 2010 21:17

heb het in een ander topic al vermeld: Deze wagen is top, nooit gezien bij saab volgens men dealer. Alles is perfect, dit is wat Saab nodig heeft !

dat blauw staat hem inderdaad machtig !

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » wo 20 jan, 2010 21:18

YOU LUCKY BASTARD!

Vertel meer, please....

Jeroen Breuer
Geregistreerd lid

Bericht door Jeroen Breuer » wo 20 jan, 2010 21:26

Ik ga deze auto steeds meer waarderen!! Wat een bak!!

De Teng
Geregistreerd lid

Bericht door De Teng » wo 20 jan, 2010 21:33

Ik dacht dat dagen na de meeting mijn adrenaline gezakt was, maar dit is geweldig materiaal!!!

VIDEO..!!! :applause:

BartW
Geregistreerd lid

Bericht door BartW » wo 20 jan, 2010 21:33

Mijn pa zag iemand op de stand van saab die hij goed kent, ze kende mekaar van heel vroeger bij saab... en we werden naar achter geleid waar de 95 Aero achter die doeken van I love Saab staat, en begon wat te vertellen hoe prachtig de wagen wel is en hoe ECHT SAAB hij is ! Wij zijn daar natuurlijk me eens. Gaat Joeri, (is die man die mijn pa kent) effe weg.. komt ie terug awel marc ier se sebiet om half 12 exclusieve test rit met de nieuwe 95 AERO wij waren echt WAAATT !!!! :shock: jaaaa bangelijk !!!

Dan kwam die piloot daar aan, ja kom we zijn weg ! en we gingen naar die garage buiten... pfooeee en daar stond ie man in dat lekker blauw, mooie 19 "velgen !! echt super cool! instappen, netjes leder interieur..

Eerst rustig op de naar de snelweg, dan kwamen we daar op de oprit ! BAAM 2,8 V6 Turbo volle damp ! direct 180 km/h en dan zij die kijk hoe hij nu nog accelereert, BAM weer vol op de gas.. 210 km/h met 4 vingers in de neus !

Dan voor een BMW in geschoten op de afrit tegen 160 ! Bocht van 180 graden in, waar ik dacht, OMG hier gaan we er uit vliegen ! Nee hoor plakt aan de baan ik in mijn zetel gedrukt ! echt SCHOKING wat die wagen aan kan !

Dan ABS test ! vol op de rem en dan nog draaien aan je stuur 100 impulsen pers seconde ! je hebt die wagen perfect onder controle !

Dan weer vol op de gas terug naar salon.. Maar via de autostrade terug 8) 2 Trucks op de oprit... WOOOEEFF scheur daar voor bij !

Dan die bochten een linkse en daar achter direct een rechtse !
Man ik was echt onder de indruk ! ik heb er al een paar test ritten op zitten, maar dit was wel de MOTHER of al test ritten hoor ! echt mind blowing SAAB!!!

kort om : nieuwe 95 MOET ER GEWOON KOMEN. DIT IS ECHT EEN SAAB.
I LOVE SAAB !!

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » wo 20 jan, 2010 21:36

Dus paps heeft er één besteld? :wink:

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » wo 20 jan, 2010 21:38

:lol: :lol:

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » wo 20 jan, 2010 21:47

VI DE OOOOO
Please, please.

En niet vergeten ff de youtube links aan Saabsunited te mailen ook
Dan heb je morgen de front page!!!

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » wo 20 jan, 2010 21:47

Heerlijk dat Vlaams :lol:

BartW
Geregistreerd lid

Bericht door BartW » wo 20 jan, 2010 21:49

Als ze op de 29 ste op de nieuwjaars receptie van saab een goed prijsje maken :P misschien !

Ik zou het wel zien zitten !! maar ik ben meer voor de 9-3 Aero X die wil ik wel !

Plaats reactie