De nieuwe minister-president met een NG 9-5 als dienstauto?
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

De nieuwe minister-president met een NG 9-5 als dienstauto?
Mocht Rutte minister president worden dan zou het toch niet anders kunnen dan dat zijn nieuwe dienstauto een NG 9-5 wordt
a) hij rijdt nu al een Saab (9-3)
b) Saab is tegenwoordig een Nederlandse auto... kun je als baas van NL niet omheen
Victor Muller lijkt me slim/opportunistisch genoeg om hier snel op in te springen... zet er een full options 9-5 aero xwd met wat bepantsering neer voor een bescheiden prijsje en de eerste slag met volvo, audi a6, bmw is gewonnen
a) hij rijdt nu al een Saab (9-3)
b) Saab is tegenwoordig een Nederlandse auto... kun je als baas van NL niet omheen
Victor Muller lijkt me slim/opportunistisch genoeg om hier snel op in te springen... zet er een full options 9-5 aero xwd met wat bepantsering neer voor een bescheiden prijsje en de eerste slag met volvo, audi a6, bmw is gewonnen
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Re: De nieuwe minister-president met een NG 9-5 als dienstau
You have a point there... Dat vooruitzicht zou me een beetje uit mijn verkiezingsuitslag depressie kunnen helpen.
-
nastydrive
- Donateur (2x)

Zou die nog een chauffeur zoeken zo'n persoon word toch gereden 
-
Nick
- Donateur (2x)

zelfde gedachte hier!
-
nastydrive
- Donateur (2x)

En we weten alle nieuwe hervormingen uit de eerste hand
nog een bijkomend voordeel dat je altijd het saabforum kan raadplegen bij mankementen 
-
robertw
als saab dan toch in NL handen, dan maar gelijk die chinese volvo's er uit en saab als dienstauto's bij o.a. de KLPD.
/rw
/rw
-
nastydrive
- Donateur (2x)

ja en die zweedse vliegtuigjes kunnen we ook gelijk bestellen 
-
Wouter
- Donateur (2x)

Volgens mij had Balkenende een week voor de val van het kabinet nog een Mercedes S600 Guard besteld. Ik weet niet of die auto uiteindelijk nog geleverd is, maar het lijkt me dat die voorlopig nog niet afgeschreven is en wordt doorgeschoven naar de nieuwe MP. Op de ministeries gebeurt dat in ieder geval wel.
Overigens heeft Rutte vorig jaar nog uitgesproken dat de MP in een elektrische auto zou moeten rijden, maar dat lijkt me voorlopig niet realistisch.
Nog een probleem: Den Haag heeft geen Saab dealer.
Desalniettemin, zou het natuurlijk schitterend zijn als Rutte voor een 9-5 NG kiest. En er zijn ook genoeg argumenten voor te bedenken: 5+ meter lang dus genoeg ruimte, Hollands tintje, op E85 toch een redelijk groene auto, etc. En een 9-5 NG kost een fractie van een Benz S600 Guard.
En qua beveiliging: geef de ramen zo'n folie tegen inslaan, maar bepantsering? Dit is Nederland hè, ik zie het nog niet zo snel gebeuren dat iemand de MP onder vuur neemt met een machinegeweer of een handgranaat.
Overigens heeft Rutte vorig jaar nog uitgesproken dat de MP in een elektrische auto zou moeten rijden, maar dat lijkt me voorlopig niet realistisch.
Nog een probleem: Den Haag heeft geen Saab dealer.
Desalniettemin, zou het natuurlijk schitterend zijn als Rutte voor een 9-5 NG kiest. En er zijn ook genoeg argumenten voor te bedenken: 5+ meter lang dus genoeg ruimte, Hollands tintje, op E85 toch een redelijk groene auto, etc. En een 9-5 NG kost een fractie van een Benz S600 Guard.
En qua beveiliging: geef de ramen zo'n folie tegen inslaan, maar bepantsering? Dit is Nederland hè, ik zie het nog niet zo snel gebeuren dat iemand de MP onder vuur neemt met een machinegeweer of een handgranaat.
-
gfgf
- Donateur (2x)

Toch is de 58-TG-XX ook niet echt van pisbakkenstaal gemaakt hoor.Wouter schreef:En qua beveiliging: geef de ramen zo'n folie tegen inslaan, maar bepantsering? Dit is Nederland hè, ik zie het nog niet zo snel gebeuren dat iemand de MP onder vuur neemt met een machinegeweer of een handgranaat.
-
Mikey
- Lid van verdienste
Wie belt er met Edwin Evers om even te melden dat ie Rutte moet overtuigen een nieuwe Saab aan te schaffen..? 
-
gfgf
- Donateur (2x)

De nieuwe is overigens de 68-KTN-9. Lomp, zwaar en lilluk en gloednieuw, dus daar zit de nieuwe MP nog wel even aan vast.
-
Henk-Jan
- Donateur

http://www.autojunk.nl/2010/06/balkenen ... cedes-s600" onclick="window.open(this.href);return false;
-
jelger
- Geregistreerd lid
Een bepantserde MP auto is inderdaad onder Kok besteld, Balkenende heeft em het meeste bereden. Als Rutte nou gewoon minister wordt, dan zie ik nog wel een kans voor de 9-5.
Maar ja, we zijn een knakenland gworden, dus ik zie het nog wel gebeuren dat we de MP over 5 jaar in een Saab 9-1 frotten.... Past precies in het VVD en PVV beleid aangaande "kleine overheid".
Maar ja, we zijn een knakenland gworden, dus ik zie het nog wel gebeuren dat we de MP over 5 jaar in een Saab 9-1 frotten.... Past precies in het VVD en PVV beleid aangaande "kleine overheid".
-
Bubba
- Geregistreerd lid
Nou, Evers vroeg hem dat vanmorgen; Mark zei doodleuk "De Saab hou ik er gewoon bij..."
-
gfgf
- Donateur (2x)

Dat zal wel loslopen, men gaat gewoon door met wat nu al volop gebeurt: goed functionerende ambtenaren krijgen geen vast contract, dus keren van lieverlee als zzp-er tegen vijfvoudige kosten terug. Werk moet toch gedaan worden. Da's dan een ander potje (wegschrijven op project of zo) dus daar kraait geen haan naar. Dubbel gemak: de loyaliteit is ook meteen weg.jelger schreef:Maar ja, we zijn een knakenland gworden, dus ik zie het nog wel gebeuren dat we de MP over 5 jaar in een Saab 9-1 frotten.... Past precies in het VVD en PVV beleid aangaande "kleine overheid".