Nieuwe 9-5 in Hengelo

2010-2012
Plaats reactie
ViggenNL
Geregistreerd lid

Nieuwe 9-5 in Hengelo

Bericht door ViggenNL » vr 02 jul, 2010 14:00

Vanmorgen even langs geweest bij Saab Twente in Hengelo, vanwege de nieuwe Saab 9-5 NG.
Bekijken kan ook vanavond tot 21:00 werd er verteld.

Ze hebben er 2 staan, een "redelijk normale versie" en een zwarte Aero 2.0T, laatste heb ik eens flink kunnen bekijken.
Moet zeggen, afwerking klinkt ernaar, ziet er zeer strak uit.

Hier een paar foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Oa actieve demping met 3-standen, geventileerd zwart leder, head-up display, 19 inch wielen, en nog veel snufjes. 8)

bob_z
Geregistreerd lid

Re: Nieuwe 9-5 in Hengelo

Bericht door bob_z » za 03 jul, 2010 15:26

oei die wielen en zwart van binnen en buiten het is gewoon een sinister monster in deze kleuren/velgen combinatie. Als Snoop Dogg ooit nog es wat anders wil dan een Rolls...

joachiem
Geregistreerd lid

Bericht door joachiem » za 03 jul, 2010 18:12

Net gespot op de autobaan van Enschede naar Hengelo...ik er achteraan met mijn 83er T8 :O:
De achterkant ziet er heel anders uit dan ik van Saab ken!heel mooi zelfs :shock:

93_driver
Geregistreerd lid

Bericht door 93_driver » vr 09 jul, 2010 8:27

Is die auto bovenaan degene die ik nu onder men huidige auto geplakt heb ?
Echt een beest van een auto, maar men oude 93 blijft vind ik persoonlijk gewoon de meest prachtige black beauty !!! Maar de nieuwe 95 kan wel een waardige opvolger worden, geconfigureerd op de belgische saab site kost die in aero versie full option +/- 65.000 €, wel dubbel zoveel dan hetgene wat ik indertijd voor met 93 vectortje heb betaald

Afbeelding

Plaats reactie