Ik heb gister gereden in een vector full option 2.0T turbo4. Er fijne auto, zeer stil en degelijk rijgedrag. Wel wat afstandelijk, je voelt de weg eigenlijk niet, maar dat is in deze klasse natuurlijk een pluspunt.
Volgende maand maar eens de 1.6 proberen, als ie dan beschikbaar is.
ervaring vector turbo4
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Re: ervaring vector turbo4
Dat wordt ook wat moeilijk met de 55-serie banden die je op die auto tegenkomt. Die hebben wel een vrij hoge hiel. 55% van 225 dat is bijna 124. Toont aan dat deze auto sterk op comfort is getrimd.
-
supermaarten
- Geregistreerd lid
Afgelopen winter met een vector turbo 4 xwd de winstersport gedaan, en deze zomer naar zuid frankrijk, het was/ is genieten. Ik vind de pk/gewicht verhouding meer dan prima en met 18 inch winterbanden en 19 inch zomerbanden blijft er voor mij meer dan genoeg gevoel. De eigenaar (papa) had het wel afgelopen winter over een turbo die bij echte kou niet vol gaat, maar even wacht tot de motor warm genoeg is...
Ook hoor ik de eigenaar klagen over verbuik van de peut, 1:8 (door gewicht en de xwd?) gemiddeld... Ik haal 1:10 op de autoroute met cc...
Ook hoor ik de eigenaar klagen over verbuik van de peut, 1:8 (door gewicht en de xwd?) gemiddeld... Ik haal 1:10 op de autoroute met cc...
-
nako
- Geregistreerd lid
Ik snap niet veel van al dat verbruik. Ik scoor echt over de laatste 10000 km 1:10 met een 2.8. Vind ik echt netjes