Wat is ie mooiiii

2010-2012
lauxus
Geregistreerd lid

Wat is ie mooiiii

Bericht door lauxus » do 14 apr, 2011 18:33

Ff offtopic :offtopic: ,ik was vandaag langs de saab dealer in Adam zuidoost geweest en even in de showroom gekeken.Daar stond ie dan de nieuwe saab 9-5. Tjew wat is dat ding mooi en origineel. Interieur was ook prachtig en ziet er tiptop uit
Ik vind een auto niet snel mooi en uniek maar dit is echt een plaatje :wink: .Zit er nu al aan te denken om mijn 93 estate in te ruilen,een ding mist......."geld" :cry:
Afbeelding

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Re: Wat is ie mooiiii

Bericht door gj900 » do 14 apr, 2011 19:13

Idd off topic want in de verkeerde categorie geplaatst :wink:
Hoort eigenlijk in het volgende topic thuis, geheel gewijd aan de NG9-5 Estate viewtopic.php?f=58&t=75661" onclick="window.open(this.href);return false; 8)

Garrett
Lid van verdienste

Bericht door Garrett » do 14 apr, 2011 20:27

Ik heb 'm even voor je in het juiste subforum gezet.

Ach, en dit soort lof-uitingen mag bést een los topic voor zijn. Anders kunnen we iedere berichtje of spontane uitbarsting van tevredenheid steeds onder één en hetzelfde topic blijven scharen ;)

Op het persmateriaal erg mooi, op de foto's iets minder. Maar ik wacht tot ik 'm ook in het echt heb gezien om een mening te gaan vormen over de daklijn !!

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » do 14 apr, 2011 20:28

Staat hij al bij de dealer dan?
Ik d8 alleen nog maar op de RAI?

Mikey
Lid van verdienste

Bericht door Mikey » do 14 apr, 2011 21:58

Inderdaad... :?

lauxus
Geregistreerd lid

Bericht door lauxus » vr 15 apr, 2011 5:50

Klopt,ik zag de 9-5 sedan staan en viel achterover van verbazing wat een mooie auto dat was ook van binnen,vervolgens gaf de medewerker mij de folder van de nieuwe estate,mijn bek viel open had hem nog niet eerder gezien ,wat een pracht :shock: :shock: :shock:

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » vr 15 apr, 2011 9:14

lauxus schreef:...mijn bek viel open had hem nog niet eerder gezien ,wat een pracht :shock: :shock: :shock:
Nou, dan zou ik het wel weten, verwen jezelf met een bezoek aan de RAI... Daar staat hij "in 't echie", en kan je hem anraken en er in zitten...
Wie weet slaat de :love: dan helemaal over...

portengen
Geregistreerd lid

Bericht door portengen » vr 15 apr, 2011 14:37

En die Estate in de maand mei net zo duur als de Sedan :-)

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » vr 15 apr, 2011 23:23

Was leuk om te zien in de RAI! De stand was ook constant vol, maar de verkopers leken het niet heel druk te hebben.

Tubbe
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Tubbe » vr 15 apr, 2011 23:35

ik was er gister, de auto valt me in het echt honderd procent mee, had op verschillende punten vanaf fotos nog wel twijfel. Maar hij is mooi in balans en heeft een mooie daklijn (niet de bochel van de 9-3).

Verkoop liep nog niet echt, een handvol begreep ik. Vooral veel corrigerende teksten met het oog op het nieuws van de laatste weken. Daar moet men even aan voorbij kunnen denken. Overigens was er ook eenn 9-4X verkocht.

lauxus
Geregistreerd lid

Bericht door lauxus » za 16 apr, 2011 5:47

Wat is er mis met de bochel van mijn 9-3 estate :twisted: .mis ik iets :mrgreen:

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » za 16 apr, 2011 7:09

Tubbe schreef:Verkoop liep nog niet echt, een handvol begreep ik. Vooral veel corrigerende teksten met het oog op het nieuws van de laatste weken. Daar moet men even aan voorbij kunnen denken. Overigens was er ook eenn 9-4X verkocht.
dealer hier in Tilburg heeft gisteren een 9-5Estate (en een sedan) verkocht, twitterde hij. Kijken op de RAI, zaken doen met de dealer, zo hoort het toch

everlast
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door everlast » za 16 apr, 2011 16:45

wat kost zoiets moois?

Texpert
Geregistreerd lid

Bericht door Texpert » za 16 apr, 2011 20:28

eff kijken op Saab.nl voor de prijzen. Ik doe het niet, want weet nu al dat ik de auto niet kan betalen en dat ook niet erg vind omdat ik zeer content ben met mijn '02 9-5 Estate :wink:

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » za 16 apr, 2011 20:34

everlast schreef:wat kost zoiets moois?
Stel een sedan samen op saab.nl, doe er € 2.000,- bij en je weet wat die kost. Alleen als je snel besteld, hoef je de meerprijs niet te betalen.

Plaats reactie