Scarabee Lak

1984-1997
Plaats reactie
Gele aero
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Scarabee Lak

Bericht door Gele aero » zo 16 apr, 2006 13:03

Helaas heb ik vorige week een lelijk aantal diepe krassen opgelopen tijdens het inparkeren. Dacht ga het zelf even herstellen, zit al een mooie laag primer op. Vervolgens naar de Brezan gegaan voor een spuitbus lak, maar wat blijkt er bestaat geen spuitbus Scarabee groen #$@ :evil: :evil: Iemand ervaringen waar het wel te krijgen is? Want met een lakstift ga ik het niet repareren. Anders toch maar laten spuiten.

edwardk
Geregistreerd lid

Re: Scarabee Lak

Bericht door edwardk » zo 16 apr, 2006 16:28

Gele aero schreef:Helaas heb ik vorige week een lelijk aantal diepe krassen opgelopen tijdens het inparkeren. Dacht ga het zelf even herstellen, zit al een mooie laag primer op. Vervolgens naar de Brezan gegaan voor een spuitbus lak, maar wat blijkt er bestaat geen spuitbus Scarabee groen #$@ :evil: :evil: Iemand ervaringen waar het wel te krijgen is? Want met een lakstift ga ik het niet repareren. Anders toch maar laten spuiten.
Bestaat wel, motip kleur nummer 53560, heb ook scarabee groen en een spuitbus van motip voor eventueel bijwerken. :wink: en ik vind dit een fijne lak om mee te werken.Kan je de motip aanraden. Heb ooit ook eens velgen gespoten en dat ging goed met motip lak. Vaak werkt dit het beste in combi met primer en blanke lak van het zelfde merk.

ps, is scarabee aero niet beter op z'n plaats dan gele aero. :?: :wink:

Gele aero
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Gele aero » zo 16 apr, 2006 19:04

Dank voor tip eennnhuu was het maar een aero 8)

Gele aero
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Gele aero » di 18 apr, 2006 13:35

Even om teleurstellingen bij me te voorkomen dit is kleurcode 230 bij saab, toch? :roll:

EDIT: Heb zelf al even gezocht en mijn antwoord gevonden.

Plaats reactie