Ik wil nieuwe speakers (1 van de huidige is kapot) monteren.
Hiervoor moet de bekleding van de kofferbak er uit.
Ik heb gezien dat de zij-bekleding helemaal doorloopt tot achter de banken en zelf onder de metalen strip zit.
Is er een manier op de bekleding er netjes uit te halen zonder veel te moeten strippen.
Of kunnen de panelen waaronder de speakers zitten eraf.
Als de bekleding er toch af is wil ik meteen een elektrische antenne monteren.
Is dit al voorbereid en zitten er al bevestigingsgaten. De "bult" in de bekleding zit er wel.
Zit er misschien ook al een relais in de zekeringskast voor deze. De radio geeft alleen maar een stuursignaal.
Bekleding kofferbak
-
MartinS
- Geregistreerd lid
-
Elmo
- Geregistreerd lid
bij mij (88 hatchback) zit de hoedenplank tussen twee steunen waarin de boxen gemonteerd waren, welke met geloof ik 5 bouten vast zitten aan de zijkant, 1 schroefdraad aan de achterkant en 1 achter de (bij mij opklapbare) achterbank.
ruimte voor elektrische antenne evenals toegang zit achter zwart kapje tegenover de toolboxruimte.
ik heb niet de hele bekleding los hoeven trekken, de metalen strip met bevestigingsringen overlapt alleen de bodemplaat die bekleed is. Bekleding een klein beetje lospeuteren moet voldoende zijn om bij de boutjes te kunnen.
ruimte voor elektrische antenne evenals toegang zit achter zwart kapje tegenover de toolboxruimte.
ik heb niet de hele bekleding los hoeven trekken, de metalen strip met bevestigingsringen overlapt alleen de bodemplaat die bekleed is. Bekleding een klein beetje lospeuteren moet voldoende zijn om bij de boutjes te kunnen.
-
MartinS
- Geregistreerd lid