Raar elektrisch probleem
-
panhard
- Geregistreerd lid
Re: Raar elektrisch probleem
Heb net even gemeten: de Ajarswitch verbindt door als de deur open is en onderbreekt als de deur dicht is. En: zekering 16 (doorlock) was doorgebrand. Het zou kunnen dat dat ook een rol speelt nu 9000-95 aangeeft dat de bedrading van de Ajarswitch naar de Kiekert gaat.
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
voor zover ik weet hebben we weinig/geen 9000 kabelbomen liggen. wil je een volledig juist en correct antwoord op je vraag, neem dan even kontakt op met forummer rademaker. die had het er vorige week over dat er binnenkort misschien/wellicht/eventueel een 9000 in de demontage gaat (nee, niet de mijne, ondanks dat die wat nukken begint te krijgen).
-
panhard
- Geregistreerd lid
Ha Jungleman,
Dank je voor je reactie
Ik heb de kabelboom gisteren weer hersteld en alle draden doorgemeten. Uitslag is,dat het niet aan de kabelboom ligt. Ik zoek verder zodra ik tijd heb.
Dank je voor je reactie
Ik heb de kabelboom gisteren weer hersteld en alle draden doorgemeten. Uitslag is,dat het niet aan de kabelboom ligt. Ik zoek verder zodra ik tijd heb.
-
kql
- Donateur (4x)

Kijk eens wat er gebeurd als je de stekker naar de het cv motorje loshaalt?panhard schreef:de Centrale vergrendeling op afstandsbediening werkt niet meer. Hij knippert wel met de ri-aanwijzers (een keer - twee keer) maar de cV reageert niet. Als ik de auto met de sleutel afsluit (zowel bestuurdersdeur als passagiersdeur) gaan alle sloten dicht, maar ook meteen weer open (omdat de auto denkt dat de bestuurdersdeur nog open is, neem ik aan.
Ik heb ooit een universeel cv motortje ingebouwd, en in eerste instantie niet op de juiste manier aangesloten, en dat had precies dezelfde symptomen.
Volgens mij had ik toen de constante + en signaaldraad omgewisseld.
/koen
-
panhard
- Geregistreerd lid
Met enig schaamrood
op de kaken kan ik melden dat het probleem is opgelost. De stekker- en contrastekkers naar de ajarswitch en die van het motortje van de CV zijn fysiek gelijk en ik had ze omgewisseld. 't Werkt nu weer perfect. Allemaal bedankt voor het meedenken!
-
Ruud 9.3
- Donateur

Hé Panhard, deur gefixt en gelijk de anni verkocht ?
-
panhard
- Geregistreerd lid
Klopt ja. Ik heb zowel mijn mooie 98-er als de sloper (9000 Anni 1997) verkocht. Nu even een tijdje zonder 9000. Ik rijd nu in een V70 uit 2002 en dat bevalt prima.