Buitengesloten
-
Paulobekio
- Geregistreerd lid
Buitengesloten
Hoe krijg je een gesloten Saab 9000 open als je geen sleutel hebt en die er in hebt liggen 
-
Gele aero
- Donateur (8x)

Re: Buitengesloten
Van de luchtzakjes die je iets op kan blazen tussen portier en chassis (bovenaan of op hoogte van deurknop binnen) dan iets oppompen, deur wijkt iets en dan met een lang iets de deurknop omhoog bewegen.
-
fuga
- Geregistreerd lid
Met een ijzeren pin, langs je raam en je portier vissen naar het hendeltje zodat je het portier kan ontgrendelen?? Doet de ANWB volgens mij ook
-
John Doe
- Geregistreerd lid
Ik heb hier volgens mij wel eens gelezen dat de kofferklep vrij eenvoudig te openen is als je de kentekenplaatverlichting verwijdert.
-
harolddevries
- Donateur (6x)

viewtopic.php?f=6&t=126414&p=1373808&hi ... g#p1373808John Doe schreef:Ik heb hier volgens mij wel eens gelezen dat de kofferklep vrij eenvoudig te openen is als je de kentekenplaatverlichting verwijdert.
-
gertram
- Donateur (3x)

Goede tips maar minder fijn dat het dievengilde hier mee kan lezen. Mogelijk kunnen de bijdragen, ook uit het oude topic, verwijderd worden als de TS het gelezen heeft?
-
John Doe
- Geregistreerd lid
Doen we, maar volgens mij kan het dievengilde allang geen schroevendraaier meer vasthouden, alles gaat digitaal tegenwoordiggertram schreef:Goede tips maar minder fijn dat het dievengilde hier mee kan lezen. Mogelijk kunnen de bijdragen, ook uit het oude topic, verwijderd worden als de TS het gelezen heeft?
-
verde900
- Donateur

met een stevig ijzerdraadje langs je raamrubber hengelen, dat zal vast niet als tip gezien worden door het dievengilde
-
fuga
- Geregistreerd lid
Laten we het niet hopen!
Ben je ondertussen al verder gekomen?
Ben je ondertussen al verder gekomen?
-
vril-9000
- Donateur (2x)

Dievengilde zoeken echt geen Saab hoor... Die zoeken duitse auto's.
Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn LG-D855 met Tapatalk
-
odin1899
- Donateur

Vertel dat aan de Saab 90(?) eigenaars rond Zwolle een paar jaar terug
. Een lid hier wonende in Zweden heeft z'n 900classic tot 3 keer toe gejat gehad van voor z'n huis weg (2-3 jaar geleden), totdat die laatste keer in puin was gereden...
Joyriders gaan voor laaghangend fruit.
Joyriders gaan voor laaghangend fruit.
-
fpwitte
- Geregistreerd lid
Hallo,
werkt het trucje van de kentekenverlichting ook bij een saab 900ng?
werkt het trucje van de kentekenverlichting ook bij een saab 900ng?
-
jansen
- Donateur (7x)

Helaas niet bij een 900ng, maar bij zo,n auto met kofferklep haal je gewoon de achterste kentekenplaathouder eraf,en je boord in het midden van de plaathouder een gaatje van zo,n 15mm, en met een punttangetje zoek je de trekstangetje op van het slot en trekt deze omhoog waardoor het achterklep te openen is, en als ie open is plak je het gaatje van buiten met tape af, kentekenplaathouder terug monteren en je ziet er niets meer van.