Denk dat ik er ergens wel een heb liggen
Stuur maar een pb
9000 audio
-
Viggen2000
- Geregistreerd lid
-
Carroda
- Geregistreerd lid
Re: 9000 audio
Misschien een beetje off-topic.. maar mijn 9000 heeft ook dit audio systeem. Nu was bij mij de head unit kapot, en deze heb ik vervangen voor een periode correcte Sony unit.
Nu heeft deze wagen dus ook die versterker onder de bijrijdersstoel liggen. Kan iemand me vertellen of die 2 polige stekker die bij de DIN stekker aan de kabelboom de voeding van deze versterker is? (die heb ik los gekoppeld. maar gezien mijn 9000 nog een issue heeft met een lekstroom, wil ik het iig even gevraagd hebben.)
Nu heeft deze wagen dus ook die versterker onder de bijrijdersstoel liggen. Kan iemand me vertellen of die 2 polige stekker die bij de DIN stekker aan de kabelboom de voeding van deze versterker is? (die heb ik los gekoppeld. maar gezien mijn 9000 nog een issue heeft met een lekstroom, wil ik het iig even gevraagd hebben.)


