Is het een origineel Nederlandse auto, dan zit er een Eagle alarm in ipv een Saab alarm. Herkenbaar aan de ab met rode en groene knop. Daar kan de Tech 2 niks mee. Het is wel mogelijk nieuwe zenders in te leren op een Eagle volgens mij, handleiding zwerft wel ergens op het internet.Steve-O schreef: ↑ma 07 feb, 2022 21:15
1 - Als de orginele remote zoek is, kan ik dan een andere eenvoudig met Tech2 koppelen? Of is dat een hachelijke zaak?
Bij Trionic 5 is dat zeker mogelijk. Bin uitlezen met T5suite, één vinkje uitzetten en dan terug flashen.2 - Kan de VSS echt uitgeprogrammeerd en kan ik de auto dan zonder knopje op de remote starten? Of blijft de startonderbreking actief.
Rademaker had betreft wat het laatste al eens aangeduid dat je niet om de startblokkering heen komt.
Maar een Nederlandse 9000 heeft geen start blokkering in de ECU, dus daarbij hoeft dit niet eens. Alleen onderbreking van brandstof pomp en startmotor via relais. Zie eagle verwijder topic bij handleidingen.
Volgens mij heb je dan ook de klokkenwinkel en abs van de 9-5 nodig, cruise control etc. Er is ooit iemand begonnen aan ombouw van een 9000 naar T7, moet ergens een topic over bestaan op een Engelstalig Saab forum. Is echt een megaklus om dat werkend te krijgen.3 - Zat te denken op is ook een compleet 9-5 Ecu+kabelset+DICE/TWICE+startslot zou kunnen nemen en dat aan het 2.3blok van de 9000 koppelen. Kan ik dan starten en rijden?