9000 CC Super Swede
-
hermank
- Donateur (7x)

9000 CC Super Swede
Te koop:
RARE 1/5 Ever made ‘’Special Edition Super Swede’’ 1988 Saab 9000 Turbo 5-Speed
https://www.ebay.com.au/itm/13400524108 ... SwJhFh8F1d
RARE 1/5 Ever made ‘’Special Edition Super Swede’’ 1988 Saab 9000 Turbo 5-Speed
https://www.ebay.com.au/itm/13400524108 ... SwJhFh8F1d
-
Ewout
- Donateur (5x)

Re: 9000 CC Super Swede
Andere banden monteren zou al een heel andere blik geven, denk ik.
Wel een ultiem zeldzaam exemplaar natuurlijk.
Wel een ultiem zeldzaam exemplaar natuurlijk.
-
Carroda
- Geregistreerd lid
Re: 9000 CC Super Swede
Ik vind hem wel gaaf zo.. zou er geen nee tegen zeggen in ieder geval. 
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Re: 9000 CC Super Swede
Ter vereeuwiging: plaatjes bij de praatjes. Vanwege het Superswede-logo en de scheve stickers opzij, weet ik nog een topic waar die in kan.
Maar het glas is half-vol. Het meeste aan de auto is zo te zien met passie en zorg uitgevoerd. Technisch en optisch in goede staat.
Dus je moet ook weer niet te kritisch zijn.










Maar het glas is half-vol. Het meeste aan de auto is zo te zien met passie en zorg uitgevoerd. Technisch en optisch in goede staat.
Dus je moet ook weer niet te kritisch zijn.










-
Sapphire
- Donateur (7x)

Re: 9000 CC Super Swede
Dank. Mooi ding, over de top natuurlijk maar wel erg retro cool.Steve-O schreef: ↑wo 02 mar, 2022 1:15Ter vereeuwiging: plaatjes bij de praatjes.
N.B. Als je je eigen verkooptopic toch eens zo met plaatjes en info zou verfraaien - zoals toegezegd - zou het helemaal mooi zijn
-
daniel 9-3
- Donateur

Re: 9000 CC Super Swede
Dit is toch super cool. Ja over de top ja voor een daily driver. maar voor erbij is dit toch vet.
Lekker eens een rondje mee rijden en naar een meeting gaan met dat ding.
Lekker eens een rondje mee rijden en naar een meeting gaan met dat ding.
