9000 CC Super Swede

1984-1997
Plaats reactie
Gebruikersavatar
hermank
Donateur (7x)
Donateur (7x)

9000 CC Super Swede

Bericht door hermank » di 01 mar, 2022 9:25

Te koop:

RARE 1/5 Ever made ‘’Special Edition Super Swede’’ 1988 Saab 9000 Turbo 5-Speed



https://www.ebay.com.au/itm/13400524108 ... SwJhFh8F1d

Gebruikersavatar
Saapie
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: 9000 CC Super Swede

Bericht door Saapie » di 01 mar, 2022 10:13

Mag ik hem lelijk vinden?

Gebruikersavatar
hermank
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: 9000 CC Super Swede

Bericht door hermank » di 01 mar, 2022 10:48

Over the top.

Gebruikersavatar
Jungleman
Geregistreerd lid

Re: 9000 CC Super Swede

Bericht door Jungleman » di 01 mar, 2022 19:15

Da’s toch gewoon een Airflow-pakketje?

Gebruikersavatar
voodoo
Geregistreerd lid

Re: 9000 CC Super Swede

Bericht door voodoo » di 01 mar, 2022 20:02

Wat een pornosloep! :lol:

Gebruikersavatar
Ewout
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: 9000 CC Super Swede

Bericht door Ewout » di 01 mar, 2022 20:14

Andere banden monteren zou al een heel andere blik geven, denk ik.

Wel een ultiem zeldzaam exemplaar natuurlijk.

Carroda
Geregistreerd lid

Re: 9000 CC Super Swede

Bericht door Carroda » di 01 mar, 2022 20:17

Ik vind hem wel gaaf zo.. zou er geen nee tegen zeggen in ieder geval. :lol:

Gebruikersavatar
Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Re: 9000 CC Super Swede

Bericht door Steve-O » wo 02 mar, 2022 1:15

Ter vereeuwiging: plaatjes bij de praatjes. Vanwege het Superswede-logo en de scheve stickers opzij, weet ik nog een topic waar die in kan. :wink:
Maar het glas is half-vol. Het meeste aan de auto is zo te zien met passie en zorg uitgevoerd. Technisch en optisch in goede staat.
Dus je moet ook weer niet te kritisch zijn.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: 9000 CC Super Swede

Bericht door Sapphire » wo 02 mar, 2022 2:03

Steve-O schreef:
wo 02 mar, 2022 1:15
Ter vereeuwiging: plaatjes bij de praatjes.
Dank. Mooi ding, over de top natuurlijk maar wel erg retro cool.

N.B. Als je je eigen verkooptopic toch eens zo met plaatjes en info zou verfraaien - zoals toegezegd - zou het helemaal mooi zijn :wow:

Gebruikersavatar
daniel 9-3
Donateur
Donateur

Re: 9000 CC Super Swede

Bericht door daniel 9-3 » wo 02 mar, 2022 14:16

Dit is toch super cool. Ja over de top ja voor een daily driver. maar voor erbij is dit toch vet.
Lekker eens een rondje mee rijden en naar een meeting gaan met dat ding.

Plaats reactie