Vandaag heeft mijn zoon van 21 zijn 4de Saab gekocht. (Gaat hard zo). Na een 900 2.0i Coupe uit 97 die opgeknapt is, een 900 Turbo Cabrio uit 1994 na 5 jaar stilstand weer APK klaar gemaakt te hebben naar een 9-3 Cabrio 2.0i. Vandaag de volgende opgehaald. Een leuke 9000 2.0t CS uit 1997. Een nette auto van binnen met wat kleine klussen zoals een CV die niet werkt. De dakplaat van het schuifdak die verroest is en anni-velgen die moeten worden opgeknapt, maar wel een de onderhoudshistorie van de laatste 100.000 km Nu 322.000 km. Hij rijdt in ieder geval erg goed en soepel. Binnenkort eerst maar even APK laten keuren om te kijken of daar geen verrassingen uit komen.
Helaas wel op de annivelgen en niet met de 3-spaaksvelgen van de laatste foto.
