trillen in het stuur bij het remmen 9000 cs 1996
-
Idel
- Geregistreerd lid
trillen in het stuur bij het remmen 9000 cs 1996
Ik constateer de laatste tijd het volgende , als ik afrem voel ik echt een behoorlijke trilling/schudden in het stuur. Dit is niet het geval bij het rijden op de gewone of snelweg. Dan rijdt de wagengewoon heerlijk. Iemand misschien een hint. Ik heb trouwens de wiellagers voor al vervangen.
-
Efraim
- Geregistreerd lid
Re: trillen in het stuur bij het remmen 9000 cs 1996
Remschijven laten afdraaien of nieuwe monteren.
-
9323
- Donateur (2x)

Re: trillen in het stuur bij het remmen 9000 cs 1996
Kan ook dat een van de remklauwen niet gangbaar meer is.