Turbo upgrade
-
Cisse
- Geregistreerd lid
Turbo upgrade
Is een 2.0 lpt heeft een turbo upgrade gekregen (nog geen idee welke) en draait nog op originele ecu. Ik moet nog naar de wagen gaan kijken maar zoek al wat info wat hier nog eventueel kan/moet mee gebeuren en of dit wel ideaal is.
-
Saapie
- Donateur (2x)

Re: Turbo upgrade
Wat voor turbo is het? Je vraag is nu wat vaag / breed.
Dion bellen. Die kan de ECU aanpassen. Eventueel IC en uitlaat aanpakken voor betere koeling en flow, maar bij de 9000 is dat minder urgent dan bij een 900.
Dion bellen. Die kan de ECU aanpassen. Eventueel IC en uitlaat aanpakken voor betere koeling en flow, maar bij de 9000 is dat minder urgent dan bij een 900.
-
Cisse
- Geregistreerd lid
Ik ga straks naar de wagen kijken en hoop wat meer info te krijgen.Saapie schreef: ↑vr 20 feb, 2026 9:03Wat voor turbo is het? Je vraag is nu wat vaag / breed.
-
Cisse
- Geregistreerd lid
Ze hebben de turbo vervangen door een lpt van een 9.3 met behoud van de flens. Er is dus geen aanpassing van de ecu of iets anders nodig.Cisse schreef: ↑vr 20 feb, 2026 10:25Ik ga straks naar de wagen kijken en hoop wat meer info te krijgen.
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Dat klinkt niet als een upgrade maar vervanging voor gelijk.