Centrale vergrendeling weigert
-
RoelTholen
- Geregistreerd lid
Centrale vergrendeling weigert
Ik zit al een tijdje met het probleem dat mijn centrale vergrendeling af en toe weigert. Ik hoor het relais wel schakelen maar er gebeurd vervolgens niets. Het is mij wel opgevallen dat aan een kant het mechanisme van een deur namelijk links achter erg stroef gaat. Wie weet wat hiervan de oorzaak van kan zijn?
-
John
- Geregistreerd lid
-
RoelTholen
- Geregistreerd lid
Is dit te repareren of is vervanging van dit kastje noodzakelijk? Ik vermoed dat er iets gesmeerd moet worden van het mechanisme omdat hij bij een portier heel stroef gaat.John schreef:wij hebben dat ook in onze 9000. Het deurrelais is wel goed (heb ik reeds uitgewisseld), maar ligt het aan het kastje (zit onder het stuur).
groet, John
-
Kookaburra
- Geregistreerd lid
-
Elmer
- Geregistreerd lid
Ik heb juist het probleem dat als ik de deuren open met de afstandsbediening dat het alarm er wel af gaat en de deuren ook open, maar ook meteen weer dicht, waarna ik ze dus alsnog met de sleutel moet openen.
-
John
- Geregistreerd lid
Ik heb het vermoeden dat het bij ons een los contact is. Soms treedt het wel op en soms niet. Ik ga binnenkort de kast uitwisselen. Repareren kan op zich best maar kost me veel te veel tijdRoelTholen schreef:Is dit te repareren of is vervanging van dit kastje noodzakelijk? Ik vermoed dat er iets gesmeerd moet worden van het mechanisme omdat hij bij een portier heel stroef gaat.John schreef:wij hebben dat ook in onze 9000. Het deurrelais is wel goed (heb ik reeds uitgewisseld), maar ligt het aan het kastje (zit onder het stuur).
groet, John
-
RoelTholen
- Geregistreerd lid
Ik heb met precies het zelfde probleem te kampen hij doet het als het ware wanneer hij er zelf zin in heeft. Hou mij AUB op de hoogt of vervanging van dat kastje helpt? Hoe ziet het kastje er precies uit?John schreef:Ik heb het vermoeden dat het bij ons een los contact is. Soms treedt het wel op en soms niet. Ik ga binnenkort de kast uitwisselen. Repareren kan op zich best maar kost me veel te veel tijdRoelTholen schreef:Is dit te repareren of is vervanging van dit kastje noodzakelijk? Ik vermoed dat er iets gesmeerd moet worden van het mechanisme omdat hij bij een portier heel stroef gaat.John schreef:wij hebben dat ook in onze 9000. Het deurrelais is wel goed (heb ik reeds uitgewisseld), maar ligt het aan het kastje (zit onder het stuur).
groet, John