Stuurbekrachtigings olie (Moet ik hiervoor naar een dealer)
-
Roel9000
- Geregistreerd lid
Stuurbekrachtigings olie (Moet ik hiervoor naar een dealer)
Mij is verteld dat ik naar een dealer moet om mijn olie bij te vullen.
Dit moet toch ook gewoon in de winkel te koop zijn.
Tips?
mvg
Roel
Dit moet toch ook gewoon in de winkel te koop zijn.
Tips?
mvg
Roel
-
MarkKh
- Geregistreerd lid
-
autopilot
- Geregistreerd lid
-
marq101
- Geregistreerd lid
Dit is helaas niet het goede antwoord. Er moet wel degelijk speciale olie in de Saab. Het is van Texaco maar is te koop bij de dealer.MarkKh schreef:Hoi Roel,
nee hoor, dat is een beetje onzin. Hydraulische olie / olie voor een automatische versnellingsbak, kan er allemaal in.... kan je bij elke automaterialenzaak gewoon kopen....
Ik spreek uit ervaring. Als je er iets anders bijvult gaat het geheid naar de filistijnen!
-
MarkKh
- Geregistreerd lid
hoezo dat dan? hydraulische olie is toch gewoon hetzelfde? of zie ik dat verkeerd? waar zitten dan de verschillen in??marq101 schreef:Dit is helaas niet het goede antwoord. Er moet wel degelijk speciale olie in de Saab. Het is van Texaco maar is te koop bij de dealer.MarkKh schreef:Hoi Roel,
nee hoor, dat is een beetje onzin. Hydraulische olie / olie voor een automatische versnellingsbak, kan er allemaal in.... kan je bij elke automaterialenzaak gewoon kopen....
Ik spreek uit ervaring. Als je er iets anders bijvult gaat het geheid naar de filistijnen!
-
9000CS2.3
- Geregistreerd lid
-
viggen
- Geregistreerd lid
-
marq101
- Geregistreerd lid
-
ppcs
- Geregistreerd lid
Het maakt in kosten geen flikker uit. Dus waarom niet bij de dealer een flesje halen. T was 8 euro de liter geloof ik. Dus waarom het risico nemen.
Ik snap niet dat we deze discussie nu voor de 100ste keer voeren.
Je spaart een paar eurotjes uit en neemt het risico om je hele boel kapot te maken. Lekker nederlandse verkeerde zuinigheid.
Sorry hoor maar als je verder zoekt, dan zie je dat deze discussie al veel vaker is gevoerd. Zoals marc al zij. Tis jouw auto
.
Gr,
PP
Ik snap niet dat we deze discussie nu voor de 100ste keer voeren.
Je spaart een paar eurotjes uit en neemt het risico om je hele boel kapot te maken. Lekker nederlandse verkeerde zuinigheid.
Sorry hoor maar als je verder zoekt, dan zie je dat deze discussie al veel vaker is gevoerd. Zoals marc al zij. Tis jouw auto
Gr,
PP