Jazeker, in mijn garage ben ik goed voorzien van een nostalgische en youngtimer cd collectie.Sonab schreef: ↑do 11 mar, 2021 23:20Wat een fijn, tot de verbeelding sprekend klusplaatje. Zie ik nou een verzameling CD'tjes om de sfeerbeleving verder te vergroten?![]()
Citrin beige CDE
-
V6Kees
- Donateur (4x)

Re: Citrin beige CDE reparatieblog
-
DennisR
- Geregistreerd lid
Super dat je hem direct aanpakt kees! Hij is het zeker waard, wat een prachtbak
. Binnenkort krijgt de CC ook de benodigde liefde
-
1001760
- Donateur (2x)

Ik dacht toch echt, totdat ik de foto had gezien, dat er nog meer 9000 CD's op de foto stonden.V6Kees schreef: ↑do 11 mar, 2021 23:49Jazeker, in mijn garage ben ik goed voorzien van een nostalgische en youngtimer cd collectie.![]()
-
V6Kees
- Donateur (4x)

Ah ik had de ‘pun’ even gemist CD ‘s in overvloed in de garage op het moment1001760 schreef: ↑vr 12 mar, 2021 15:55Ik dacht toch echt, totdat ik de foto had gezien, dat er nog meer 9000 CD's op de foto stonden.![]()
De postbode heeft ook een essentieel onderdeel gebracht:

Dus dit weekend kan er geklust worden
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
Ik had indertijd een nieuwe uitlaat onder mijn CD nodig. Uiteindelijk heb ik er een uitlaat van BSR onder geschroefd. Die was uiteindelijk goedkoper dan een standaardpijp.
-
Wouter
- Donateur (2x)

Als ik afga op het plaatje is dit een Polmo middendemper. Dat zijn de goedkoopste uitlaatdelen die er te krijgen zijn. Ik heb een keer een Polmo middendemper onder een 9000 CSE geplaatst en dat was één keer maar nooit meer. Echt een dramatisch slechte pasvorm. Moest alles echt flink bij buigen om het enigszins passend te krijgen. Wel lang geleden, dus misschien is het tegenwoordig beter.
-
V6Kees
- Donateur (4x)

Ik ben benieuwd Wouter, zondag weet ik meer.
Het lijkt er sterk op dat deze uitlaat zo even bij elkaar gelast/ gebogen is. Daarmee weet ik ook niet of resultaten uit het verleden... etc.
Duur was de uitlaat inderdaad niet maar op zich valt het geleverde nog niet heel erg tegen.
Het lijkt er sterk op dat deze uitlaat zo even bij elkaar gelast/ gebogen is. Daarmee weet ik ook niet of resultaten uit het verleden... etc.
Duur was de uitlaat inderdaad niet maar op zich valt het geleverde nog niet heel erg tegen.
-
V6Kees
- Donateur (4x)

Zo de motorkap gaat weer naar behoren open, bij de hobbyclub stond de 9000 van 9323 waar ik even kon spieken.

Nieuw haakje zorgt ervoor dat de kabelmer weer netjes in hangt.
Enthousiast over de nieuwe bumper ook meteen daar maar mee begonnen, maar dat valt even tegen. Het is nèt een andere bumper.

Het knipper relais lijkt ook niet het probleem te zijn want beide relais vertonen hetzelfde probleem dat het knipperen te snel gaat. Een collega van me had het over dat het potentieel een weerstand probleem is, iemand ooit iets dergelijks gezien?
Het viel me op dat er een alarm in zit, misschien dat dat de boosdoener is, morgen eens naar kijken.

Nieuw haakje zorgt ervoor dat de kabelmer weer netjes in hangt.
Enthousiast over de nieuwe bumper ook meteen daar maar mee begonnen, maar dat valt even tegen. Het is nèt een andere bumper.

Het knipper relais lijkt ook niet het probleem te zijn want beide relais vertonen hetzelfde probleem dat het knipperen te snel gaat. Een collega van me had het over dat het potentieel een weerstand probleem is, iemand ooit iets dergelijks gezien?
Het viel me op dat er een alarm in zit, misschien dat dat de boosdoener is, morgen eens naar kijken.
-
9323
- Donateur (2x)

Als knippers te snel gaan is waarschijnlijk een lampje kapot of een van de fittingen gecorrodeerd!
Jammer van die bumper...
Jammer van die bumper...
-
Sonab
- Donateur (4x)

Precies: alarmlichten aan en een rondje om de auto lopen: meestal is er een lampje dat het niet doet en dat is de schuldige.9323 schreef: ↑za 13 mar, 2021 19:23Als knippers te snel gaan is waarschijnlijk een lampje kapot of een van de fittingen gecorrodeerd!
Anders kan ook de massa slecht zijn, maar dat geeft vaak een uitgebreide kerstboom aan meeknipperende verlichting
-
V6Kees
- Donateur (4x)

Bedankt voor de tips voor de knippers, het vreemde is dat de alarmlichten normaal gedrag vertonen.
De uitlaat kon ik niet tot morgen laten rusten was erg benieuwd naar de pasvorm na de opmerking van Wouter.
Hij hing er binnen 3 kwartier onder dus die pasvorm hebben ze bij Polo inmiddels goed onder de knie. Niks mis met deze uitlaat, zeker voor het geld
Morgen gaan de interieur delen en wielkuipen er terug op en dan ga ik maar eens een proefritje maken.

De uitlaat kon ik niet tot morgen laten rusten was erg benieuwd naar de pasvorm na de opmerking van Wouter.
Hij hing er binnen 3 kwartier onder dus die pasvorm hebben ze bij Polo inmiddels goed onder de knie. Niks mis met deze uitlaat, zeker voor het geld
Morgen gaan de interieur delen en wielkuipen er terug op en dan ga ik maar eens een proefritje maken.

-
busy
- Donateur (4x)

Jammer van bumper (lijkt van stijlneus) fijn dat motorkap weer open gaat
-
PeterJanssen
- Donateur

Bij gecorrodeerde fitting kan het lampje kan gewoon werken, maar tochte snel knipperen.9323 schreef: ↑za 13 mar, 2021 19:23Als knippers te snel gaan is waarschijnlijk een lampje kapot of een van de fittingen gecorrodeerd!
Jammer van die bumper...
Ik zou alle fittingen langslopen encontroleten. Waar nodig schoonmaken. Schuurpapiertje of steentje met dremel werkt goed.
-
9000-95
- Donateur

Kan ook nog dat er ergens een 5 watt lampje in zit ipv een 21w. Of dat ze er van die led dingen ingezet hebben.