9000 Aero

1984-1997
Ewout900
Geregistreerd lid

Re: 9000 Aero

Bericht door Ewout900 » za 08 jan, 2005 15:57

Tim,

gefeliciteerd! Ik heb er ook in gereden en ik was ook al verkocht! Inderdaad moest de druk worden opgeschroefd; de vorige eigenaar reed nogal rustig. Het kwam op mij ook over als een zeer goede wagen met een heerlijke prijs/kwaliteit-verhouding. Helaas was de inruilrpijs voor mijn 900S Aero veel te laag, dus dat feest ging niet door.

Maar gefeliciteerd dus!! Ik zie dat je de oranje knippers meteen hebt vervangen door witte?

Ewout

9000AERO
Geregistreerd lid

Bericht door 9000AERO » za 08 jan, 2005 20:40

Ewout,

leuk om te lezen, ik had ook eerst het idee om mijn 900 aero in te ruilen. gelukkig heb ik dit niet gedaan. gelukkig om het feit dat ik hem nu rustig kan gaan verkopen en kijken wat hij opbrengt. ( de aanschafprijs van de 9000 viel erg mee)het grote nadeel is dat ik er nu even drie bezit :?

wat betreft die turbodruk, er hoefde helemaal niets aan geregeld worden, alleen even het klepje vervangen.

de knipperlichten heb ik vervangen voor blanke exemplaren, lijkt hij net even iets jonger, ook heb ik nog een set aero vegen van een '96 aero die komen er in het voorjaar onder.

van't voorjaar misschien iets afspreken (regio oost ?) ben nl zeer benieuwd naar jouw t8.

met vriendelijke groeten,

tim schurink

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » zo 09 jan, 2005 0:45

Hee Tim,

Leuk verhaal hoe je deze Aero gekocht hebt! Ik meen me te herinneren dat de aanschaf van je 900S destijds ook al zo'n treffer was. Een Amsterdammer die niet eens wist dat er een turbo op die auto zat of zo iets..

Het mag dan wel een 'minder gewilde' '93-er 9000 Aero geworden zijn, uit je verhaal is op te maken dat je een prijs aanzienlijk onder 4.500 Euro hebt betaald en dat is zeker niet verkeerd.

Veel plezier ervan!

Ewout900
Geregistreerd lid

Bericht door Ewout900 » zo 09 jan, 2005 1:05

Wouter schreef:Hee Tim,
Het mag dan wel een 'minder gewilde' '93-er 9000 Aero geworden zijn, uit je verhaal is op te maken dat je een prijs aanzienlijk onder 4.500 Euro hebt betaald en dat is zeker niet verkeerd.

Veel plezier ervan!
Terwijl hork Ton geen cent wilde toegeven bij mij, ook niet toen ik zonder inruil tot koop over wilde gaan. Ik hoor hem nog zeggen: "Ik raak die auto sowieso wel kwijt". Tim, je bent een topper!

Wat betreft mijn T8: die ziet er al een stuk netter uit, al mankeert er nog wel een en ander aan (m.n. raammechanisme, ontbreken van de juiste wielmoeren en loshangende spiegelglazen). Echter, ik heb een deal gemaakt met een Saab-bedrijf (om maar even in het ongewisse te laten welk) dat de auto hoogstwaarschijnlijk daar in de showroom komt te staan als 'publiekstrekker' 8) ). Ondertussen ga ik op zoek naar een diesel of LPG, mits ik dus eerst de 900S verkoop. In de T8 wordt voorlopig dus nog niet gereden. Als ik een LPG of diesel heb zal ik wel overwegen om de T8 op de oldtimerverzekering on the road te krijgen, afhankelijk van de kosten om hem daar te krijgen.

Ewout

michiel
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door michiel » di 11 jan, 2005 22:03

HeyTim,

nog gefeliciteerd met deze geweldige 9000 AERO! 8)

9000AERO
Geregistreerd lid

Bericht door 9000AERO » wo 12 jan, 2005 21:23

michiel, toevallig nog een speedparts uitlaat over ? :oops:
:lol: :oops:

ik denk dat ik daarvoor dit jaar toch maar weer naar zweden moet. de aero lag dus totaal niet in de planning, maar mede door de prijs toch maar tot aankoop over gegaan.

ik denk dat ik mijn 900 aero binnenkort toch maar weer te koop zet. ben nl niet van plan om voor de 9000/900 en cabrio belasting te gaan betalen.

groeten,

tim

michiel
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door michiel » wo 12 jan, 2005 22:05

9000AERO schreef:michiel, toevallig nog een speedparts uitlaat over ? :oops:
:lol: :oops:
:lol: :lol: :lol:

Dat vraag je nét iets te vroeg :P

Herco en ik hebben een NG 900 Turbo gekocht..

Van wie deze uiteindelijk 900 gaat worden, zijn we nog niet helemaal uit. Of van Herco als hij z'n Seat Ibiza het eerste verkoopt, of van mij.. maar dan wil ik wel eerst m'n 9000 verkocht hebben. Als dat lukt zonder de 3" JT, heb jij in ieder geval als eerste een PB'tje van me, Tim!

Ik voorspel voor over een paar dagen een 9000 CSE 2.3T te koop op dit forum :oops: :wink:

9000AERO
Geregistreerd lid

Bericht door 9000AERO » wo 12 jan, 2005 23:08

:D

jullie leren het dus ook niet he, :wink:
van harte met de nieuwe aanwinst, heb je al foto's ?

mocht die mooie 9000 verkocht worden, wacht ik je berichtje wel af.

mvg tim

michiel
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door michiel » wo 12 jan, 2005 23:22

Dank je!

Wij leren het OOK niet nee :wink:
Maar 2 echte Aero's + een cabrio is wel heel :shock: 8)

Foto's hebben we helaas nog niet, maar komen hier nog wel een keertje voorbij..
Full-time baan en 2 avondcursussen zijn niet zo goed voor mijn vrije tijd! :cry:

Heb jij naast je avatar al andere foto's van je nieuwste aanwinst online?

Plaats reactie