hoe verstel i khet stuur?

1984-1997
garagetest
Geregistreerd lid

Re: hoe verstel i khet stuur?

Bericht door garagetest » di 30 nov, 2004 17:55

René Stoop schreef:MIsschien een domme opmerking maar de verlichting van ja dashboard is te regelen met een knopje , ik meen aan de linkerkant onder de knopjes van de mistverlichting. Misschien staat deze helemaal teruggeregeld :P
nee had ik al gecheckt :wink:

de rest brand ook gewoon hoor. met uitzondering van de but-heaters, ramen en toerenteller

René Stoop
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door René Stoop » di 30 nov, 2004 18:59

Volgens mij heeft alleen de toerenteller verlichting die je vervangen kan. :P

Van de butheaters weet ik het niet zeker maar deze heeft bij mij ook geen verlichting. :( In mijn huidige alswel mijn vorige 9000 brandde er daar geen verlichting van :?:

Wat de raamschakelaars betreft denk ik dat je de hele schakelaar moet vervangen, voor zover ik mij kan herinneren zijn de lampjes niet los te vervangen :evil:

robertw

Bericht door robertw » di 30 nov, 2004 19:10

L.O.L.
:lol:

AeroMan
Geregistreerd lid

Bericht door AeroMan » di 30 nov, 2004 21:32

Jawel..is los te vervangen...er zit namelijk 1 lampje ingesoldeerd die alle schakelaars (lock, roof, elec. ruiten voor&achter + de on/off van de kinderbeveiliging) verlicht.

De schakelaars van de stoelverwarming horen ook verlicht..ook hier weer lampjes die gesoldeerd zitten..!

garagetest
Geregistreerd lid

Bericht door garagetest » di 30 nov, 2004 23:11

AeroMan schreef:Jawel..is los te vervangen...er zit namelijk 1 lampje ingesoldeerd die alle schakelaars (lock, roof, elec. ruiten voor&achter + de on/off van de kinderbeveiliging) verlicht.

De schakelaars van de stoelverwarming horen ook verlicht..ook hier weer lampjes die gesoldeerd zitten..!
ik heb dus wat te doen :?

weet je zo welke lampjes/LEDS dat zijn?
algemeen verkrijgbaar
of enkel SAAB dealer?
of is het zelfs daar bestelwerk?

BenS
Geregistreerd lid

Bericht door BenS » di 30 nov, 2004 23:34

[quote Vervelend is alleen dat ik geen handleiding heb, want enkele opties uit de boardcomputer begrijp ik niet volledig;
- arrival time
- alarm[/quote]

Als je gewoon een Saab dealer bij jou in de buurt belt en een instructieboekje voor de 9000 besteld, dan is dat zo geregeld. Ik heb dat zelf vorige week nog gedaan en het werkte prima. Kosten: €6,17

Groeten, Ben

AeroMan
Geregistreerd lid

Bericht door AeroMan » wo 01 dec, 2004 22:44

Ik denk dat dit alleen via je/een Saab-dealer kan. Als je er misschien iets aan hebt, heb ik hier de beschrijving van de (gloei-)lamp: W2x4,6d (1,2 Watt)

Gr Vincent

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » wo 01 dec, 2004 22:53

- arrival time, hierin zet je van tevoren de af te leggen afstand, doordat de SCC de gemiddelde snelheid kan bepalen verteld de SCC wanneer je geacht wordt aan te komen.

- alarm, hierin kun je zelf een bepaalde (kritische zo je wilt) snelheid in km/uur ingeven, passeer je die snelheid gaat het ding piepen.
Mocht je hem (uiteraard uitsluitend een theoretisch optie) ooit uitlenen aan iemand en die iemand zegt dat hij/zij een rare piep heeft waargenomen weet jij hoe laat het is. :lol:

garagetest
Geregistreerd lid

Bericht door garagetest » wo 01 dec, 2004 23:27

verde900 schreef:- arrival time, hierin zet je van tevoren de af te leggen afstand, doordat de SCC de gemiddelde snelheid kan bepalen verteld de SCC wanneer je geacht wordt aan te komen.

- alarm, hierin kun je zelf een bepaalde (kritische zo je wilt) snelheid in km/uur ingeven, passeer je die snelheid gaat het ding piepen.
Mocht je hem (uiteraard uitsluitend een theoretisch optie) ooit uitlenen aan iemand en die iemand zegt dat hij/zij een rare piep heeft waargenomen weet jij hoe laat het is. :lol:
neeej.... dat is de speedlimiter.
er is ook een optie alarm...

maar bedankt voor die andere :wink:

9000 freak
Geregistreerd lid

Bericht door 9000 freak » wo 01 dec, 2004 23:35

inderdaad, dat is gewoon een wekker, als je hem op 12:00 instelt, dan gaat hij om 12:00 af, bijvoorbeeld handig als je wilt weten of je al te laat komt op een afspraak :wink:

AeroMan
Geregistreerd lid

Bericht door AeroMan » do 02 dec, 2004 23:34

@garagetest..is het inmiddels als gelukt met je verlichting? :)

garagetest
Geregistreerd lid

Bericht door garagetest » vr 03 dec, 2004 0:37

AeroMan schreef:@garagetest..is het inmiddels als gelukt met je verlichting? :)
nog niet echt tijd voor gehad :roll:

moet ook nog effe zien uit te vogelen welke lampjes er precies waar achter zitten en hoe ik er bij ga komen zonder de boel te beschadigen.

garagetest
Geregistreerd lid

Bericht door garagetest » vr 03 dec, 2004 17:32

ik heb een zut lampjes bij de dealer gehaald.
Van alles wat...

€ 41,57 :shock:

Plaats reactie