Mag ik even voorstellen, mijn 9000CS 2.0i LPt

1984-1997
nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » vr 21 okt, 2005 21:15

robertw schreef:dat zijn die ronde rubbers, links boven. daar kun je goed aan zien dat ze aan vervanging toe zijn. het geklonkt wat jij beschrijft had ik ook, maar nu niet meer. motor zit nu superstijf vast.

idd geen leer, maar er zijn voldoende setjes beschikbaar (zie Marky) om het e.e.a op te leuken.

/rw
Is dat geklonk zorgewekkend, of kun je er (toit het volgend gepland onderhoud) meer doorijden?

robertw

Bericht door robertw » vr 21 okt, 2005 22:21

tja, je moet er altijd voor zorgen dat je motor goed in zijn ophanging hangt. ik heb het gereedschap om de bovenste rubbers te vervangen, kom maar eens langs.

/rw

szaab
Geregistreerd lid

Bericht door szaab » za 22 okt, 2005 0:33

tja, je moet er altijd voor zorgen dat je motor goed in zijn ophanging hangt. ik heb het gereedschap om de bovenste rubbers te vervangen
Die van mij is ook gescheurd, merk er verder niks van. Misschien toch maar een keer vervangen. Zal niet al te duur zijn zo'n rubber toch?

robertw

Bericht door robertw » za 22 okt, 2005 8:26

nee hoor, iets van 15 euri per stuk.

/rw

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » zo 23 okt, 2005 1:00

szaab schreef:
tja, je moet er altijd voor zorgen dat je motor goed in zijn ophanging hangt. ik heb het gereedschap om de bovenste rubbers te vervangen
Die van mij is ook gescheurd, merk er verder niks van. Misschien toch maar een keer vervangen. Zal niet al te duur zijn zo'n rubber toch?
Is het makkelijk te zien of ze stuk zijn? Waar moet ik kijken en wat moet ik zien?

robertw

Bericht door robertw » zo 23 okt, 2005 8:13

het is zeer eenvoudig om te zien, ga aan de zijkant van je auto staan en kijk naar het rubber. het gaat om deze steun:

Afbeelding

/rw

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » zo 23 okt, 2005 13:03

robertw schreef:het is zeer eenvoudig om te zien, ga aan de zijkant van je auto staan en kijk naar het rubber. het gaat om deze steun:

/rw
Ik denk dat het veilig is om aan te nemen dat de mijne niet meer goed zijn

weide55
Geregistreerd lid

Bericht door weide55 » zo 23 okt, 2005 13:12

Hey Robertw...
Zo te zien ben je erover uit dat je je Saab gaat verkopen.
Hij staat namelijk op marktplaats:
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/saab/9856884.html

robertw

Bericht door robertw » zo 23 okt, 2005 14:05

correct, ik ben de "markt" even aan het peilen. goed gezien, maar ik heb geen haast om te verkopen.

/rw

robertw

Bericht door robertw » zo 23 okt, 2005 14:07

hoi nel,

nou, preventief vervangen in dit geval, die van mij waren op 2mm na geheel doorgescheurd.

/rw

MXL
Geregistreerd lid

Bericht door MXL » zo 23 okt, 2005 15:35

Je hebt hem net, wat wil je nu weer?

robertw

Bericht door robertw » zo 23 okt, 2005 17:59

mhh, ik heb wat offertes uitstaan voor een 9-3SS, maar ik vind de diesel erg "tractor"..maar misschien moet ik er wel aan wennen.

/rw

MXL
Geregistreerd lid

Bericht door MXL » zo 23 okt, 2005 18:30

Erg leuk een 9-3 JTD

robertw

Bericht door robertw » zo 23 okt, 2005 19:04

ik heb afgelopen Woensdag in een 150Pk Vector Sport met 6 traps automaat gereden, pfffffffffffffff, niet normaal wat een koppel en wat een snelheid. Te snel voor mij! Jammer dat LPG nogal duur in de lease is (onvoordelige afschrijving)

Alleen (het blijft een afknapper) die steun rechts naast de handrem..wat een "kwaliteit" (niet dus..) Ik kan mij aan dat soort futiliteiten enorm irriteren.

/rw

op
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door op » ma 24 okt, 2005 20:12

De kwaliteit van de 9000......... Daar kan zo'n 9-3 niet tegenop :!:

Plaats reactie