mijn 'nieuwe' SAAB 9000 CSE
-
Aeroplan
- Donateur

-
GUUSarrow
- Geregistreerd lid
-
GUUSarrow
- Geregistreerd lid
-
Aeroplan
- Donateur

-
Aeroplan
- Donateur

Vandaag gebeld met Harteveld (overigens niet de meest telefoon'genieke' lui) en ze konden het kastje wel opsturen, en dan kwam er waarschijnlijk een nieuw kastje terug; schatting van de kosten: 100E
voor dat geld kan ik een heel nieuw alarm kopen:
http://form-cars.nl/?page=catalog&view= ... ct_id=1044
wat denken jullie?
voor dat geld kan ik een heel nieuw alarm kopen:
http://form-cars.nl/?page=catalog&view= ... ct_id=1044
wat denken jullie?
-
ivo 71
- In memoriam †
-
vanderzanden
- Geregistreerd lid
-
ivo 71
- In memoriam †
Ja, dat klopt, er zijn er ook genoeg die nog geen ellende geven. Maar vaak komen die problemen er op den duur wel. Dus denk ik dat je, mede gezien de kosten van zo'n nieuw bedieningskastje, mssn toch beter iets anders kunt laten installeren. Maar goed, dat is wat ik zou doen, iedereen kan uiteraard zijn eigen afweging maken.
Ivo
Ivo
-
Aeroplan
- Donateur

Re: mijn 'nieuwe' SAAB 9000 CSE
Vandaag vier ik dat ik 10 jaar SAAB rijd!Aeroplan schreef: ↑ma 25 mei, 2009 10:34Hij staat voor de deur te blinken, zal vanavond kijken of ik wat foto's kan maken en uploaden.
Wat ik vast wilde vragen, ik denk erover een de auto een beurt te geven, want daar istie wel weer aan toe volgens de km-stand en het serviceboekje. Is een grote beurt zinvol, of is een kleine voldoende?
waar kan ik dat het beste doen in de omgeving van Delft? Ik denk dat er eigenlijk niets aan mankeert, maar even alles checken en de vloeistoffen en filters vervangen lijkt me prettig.
Hieperdepiep!
-
Ebele
- Geregistreerd lid
Hoi,
Gefeliciteerd met jouw nieuwe aanwinst, mooie lage kilometerstand! Punt van aandacht is misschien nog de multiriem. Ik ben door schade en schande wijs geworden dat deze wel op tijd moet worden vervangen
Hartelijke groet,
Erik
Gefeliciteerd met jouw nieuwe aanwinst, mooie lage kilometerstand! Punt van aandacht is misschien nog de multiriem. Ik ben door schade en schande wijs geworden dat deze wel op tijd moet worden vervangen
Hartelijke groet,
Erik
-
sjaak-dimphie
- Geregistreerd lid
Erik, ik denk dat die in de afgelopen 10 jaar al wel (een paar keer) vervangen is.