Saab 9000: RDW- en forumstatistieken

1984-1997
Mikey
Lid van verdienste

Bericht door Mikey » wo 16 sep, 2009 22:18

vanderzanden schreef:Als relatief jongere: een zalmneus CC, citrin beige, 1991 2.3i. Maggie meedoen?
Nou, klinkt misschien lullig, maar wil de lijst eerst even beperken tot steilneusjes.. Dit mede om andere mensen niet teleur te stellen of te discrimineren... Begrijp me niet verkeerd, wil eerst gewoon even kijken hoe ver ik kom met alleen steilneus CC'tjes... :oops: Anders wordt 't zo'n discussie topic, en dat was niet de bedoeling..
Denk dat er niet heeeel veel reacties meer komen om bij deze lijst te voegen, dus dan ga ik gewoon een stapje verder.. Idd zalmneus CC'tjes, dan miss CD'tjes... enz.... Zo krijgen we langzaam maar zeker een leuk overzicht van 9k's op 't forum.... :)

dirk7942
Geregistreerd lid

Bericht door dirk7942 » do 17 sep, 2009 9:00

@mickey:
allemaal Turbo's. Kleurnummers laat ik je weten als ik weer terug ben. Zijn er veel verschillende soorten zwart geleverd. Ik weet niet eens uit mijn hoofd of het metallic of normale lak is. :oops:

baszwolle
Geregistreerd lid

Bericht door baszwolle » do 17 sep, 2009 9:08

zwart is 170.
die rose quarts is er wel weer in twee varianten. 129H en 202H vreemd genoeg.

charles1
Geregistreerd lid

trimcolor

Bericht door charles1 » do 17 sep, 2009 18:16

op het oog precies hetzelfde interieur (rood leer en rood dashboard) maar de ene saab heeft c20 (129h) en die van mij c33

wie kan daar wat over vertellen

thomkins
Geregistreerd lid

Bericht door thomkins » za 19 sep, 2009 12:10

weet iemand wie de auto kocht naar aanleiding waarvan deze draad geopend werd? Ik ben benieuwd hoe de nieuwe eigenaar vordert met wat er nog te doen viel.

Mikey
Lid van verdienste

Bericht door Mikey » za 19 sep, 2009 20:21

Word beetje vergeetachtig denk ik, maar bedoel je de auto die FHR te koop had, of degene die baszwolle gekocht heeft? Ze kwamen beide voor namelijk....

baszwolle
Geregistreerd lid

Bericht door baszwolle » za 19 sep, 2009 20:25

diegene die de auto van FHR gekocht heeft wil graag anoniem blijven.
de mijne rijdt weer vrolijk rond met een verse APK.

thomkins
Geregistreerd lid

Bericht door thomkins » zo 20 sep, 2009 7:50

ik bedoelde degene die FHR gevonden had

Harmen
Geregistreerd lid

Bericht door Harmen » zo 20 sep, 2009 12:35

Wouter schreef:Ik ben benieuwd of die ene parelmoer metallic 9000 in Nederland nog bestaat. Was een spot een paar jaar geleden. Geen hele nette auto, maar wel een koopje. Toevallig iemand die deze auto in z'n persoonlijke Saab beeldbank heeft gezet?

De Parelmoer is hier!

Saab 9000 T16 bouwjaar 1985 eerste toelating oktober 1985 dus modeljaar 1986? kleur pearl White kleurcode 156? Met mooi donkerrode lederenbekleding. Rijd nog als een trein, moet alleen qua lak ed weer strak worden is een project voor volgend jaar.

Mikey
Lid van verdienste

Bericht door Mikey » zo 20 sep, 2009 14:47

[]Foto's..??? :roll:

Harmen
Geregistreerd lid

Bericht door Harmen » zo 20 sep, 2009 18:01

[]Nope geen foto's aanwezig.........

Jungleman
Geregistreerd lid

Bericht door Jungleman » zo 20 sep, 2009 19:08

foto's maken en rap een beetje!

:wink:

(probleem met plaatsen? mail maar, dan komt 't wel goed)

Mikey
Lid van verdienste

Bericht door Mikey » di 22 sep, 2009 22:24

Er zijn niet nog meer forummers met een CC steilneus? :(
Dan ga ik beginnen met de zalmneusjes hoor... :wink:
vanderzanden er als eerste opzetten dan.. :)

vanderzanden
Geregistreerd lid

Bericht door vanderzanden » wo 23 sep, 2009 12:34

Vrees dat dit een kort tweede lijstje gaat worden :?

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » wo 23 sep, 2009 12:52

Om t lijstje niet al te kort te maken.... mogen ex-autos ook aangemeld worden? Goede vriendin heeft deze overgenomen en rijdt er nog dagelijks in (auto voelt minstens zo rap als een 93-er aero met 25 pk meer; ligt misschien aan de kortere bak)

9000 CC 2.3T MY91 - 200pk - 5 sp. manual - zwart met beige ledah in de NOL uitvoering (No Options Left)

auto is vergelijkbaar/identiek met deze:

Afbeelding

Plaats reactie