Zonde joh...wagen staat er zo netjes bij en hebt er behoorlijk in geinvesteerd sinds je hem hebt. Is er met een andere regeling of vergoeding niks te regelen...lijkt me altijd een goedkopere oplossing dan weer een andere(duurdere) auto aan te schaffen.
Voor mensen die een 9000 op lpg zoeken is dit wel een kans, wagen is zeker goed!
Mag ik even voorstellen, mijn 9000CS 2.0i LPt
-
robertw
Guys,
Ik heb besloten de Saab 9000 NIET te verkopen. Ik heb de afgelopen weken in een aantal potentiele lease-autos binnen mijn budget gereden maar geen van heb bood het comfort wat ik nu gewoon ben. Jammer voor de baas, maar deze maand heb ik al € 200,00 van de kilometer vergoeding over gehouden voor onderhoud. (en dus weer gelijk uitgegeven, zie mijn post van everlast)
/rw
moderator, topic kan op slot!
Ik heb besloten de Saab 9000 NIET te verkopen. Ik heb de afgelopen weken in een aantal potentiele lease-autos binnen mijn budget gereden maar geen van heb bood het comfort wat ik nu gewoon ben. Jammer voor de baas, maar deze maand heb ik al € 200,00 van de kilometer vergoeding over gehouden voor onderhoud. (en dus weer gelijk uitgegeven, zie mijn post van everlast)
/rw
-
Jochen
- Geregistreerd lid
robertw schreef:Guys,
/rw
*gotver*