Foto's van mijn 9000 !
-
Elevation12,000
- Geregistreerd lid
-
AeroJelmer
- Geregistreerd lid
-
Elevation12,000
- Geregistreerd lid
In jouw auto bedoel je
Vergeet niet dat het een Zweedse auto is, dus vorm volgt functie. Ik vind hout niet zo vanzelfsprekend voor een SAAB. Het is geen Jag.
Overigens kan ik wat van dat spul best wel waarderen. Mijn Pa's Anni heeft ook zo'n dash en ook nog een half houten stuur en dat ziet er gewoon best goed uit.
Houten stuur heb je ook nog niet
Vergeet niet dat het een Zweedse auto is, dus vorm volgt functie. Ik vind hout niet zo vanzelfsprekend voor een SAAB. Het is geen Jag.
Overigens kan ik wat van dat spul best wel waarderen. Mijn Pa's Anni heeft ook zo'n dash en ook nog een half houten stuur en dat ziet er gewoon best goed uit.
Houten stuur heb je ook nog niet
-
AeroJelmer
- Geregistreerd lid
-
Injectie
- Moderator
wie wil er mij zo'n half houten stuurwiel verzorgen dan. Die wil ik gewoon hebben voor de mooi.
Hout op de raamschakelaars foto's graag want dat heb ik ook nog niet.
@aeroJelmer Middenarmsteun zit geen hout op. Dat grote vakje wat eronder zit. voor die deksel was een plank te krijgen. Letterlijk een plank.
Ik vond er 1 in een vergeten hoekje van ons oude magazijn. Deze plank was ong 2 mm dik en wordt bevestigd met dubbelzijdig tape.
Hout op de raamschakelaars foto's graag want dat heb ik ook nog niet.
@aeroJelmer Middenarmsteun zit geen hout op. Dat grote vakje wat eronder zit. voor die deksel was een plank te krijgen. Letterlijk een plank.
Ik vond er 1 in een vergeten hoekje van ons oude magazijn. Deze plank was ong 2 mm dik en wordt bevestigd met dubbelzijdig tape.
-
AeroJelmer
- Geregistreerd lid
-
Elevation12,000
- Geregistreerd lid
Jaja, ik zal het wel op scanner gooien. Het kost alleen wel een 1-2 weken voor ik weer bij zo'n ding in de buurt ben.Hout op de raamschakelaars foto's graag want dat heb ik ook nog niet.
Kan iem mij nou vetellen wat dat hout eigenlijk is? Fineer met plastic? Hetzelfde voor alle jaargangen?
Heb eens in een witte 91er Turbo met grijs stof gezeten en dat hout leek wel een tint lichter
-
Elevation12,000
- Geregistreerd lid
-
johnjaap
- Geregistreerd lid
-
gj900
- Donateur (9x)

Ik heb onlangs de deurpanelen voorzien van 'houtstrips'. De onderkant daarvan zag er zeker niet uit als komende van een boom, maar de bovenkant zou fineer kunnen zij (om dat zeker te weten moet je hem doorzagen maar dat vond ik wat ver gaanjohnjaap schreef:Daar ben ik ook wel eens benieuwd naar, heeft iemand het antwoord hierop?Wat is het eigenlijk? Fineer met een laagje plastic? Voor alle jaargangen dezelfde kwaliteit?
John©
-
AeroJelmer
- Geregistreerd lid
-
gj900
- Donateur (9x)

ASBAK OP EBAY
Voor wie zo´n houten asbak zoekt, er staat er een nog een paar uur op ebay :
http://cgi.ebay.de/saab-9000-rear-wood- ... dZViewItem
En wie een heel dashboard zoekt voor weinig :
http://cgi.ebay.de/Original-SAAB-9000-A ... dZViewItem
Incl. vele schakelaars!!!
http://cgi.ebay.de/saab-9000-rear-wood- ... dZViewItem
En wie een heel dashboard zoekt voor weinig :
http://cgi.ebay.de/Original-SAAB-9000-A ... dZViewItem
Incl. vele schakelaars!!!
-
Elevation12,000
- Geregistreerd lid
gj,

Toppie, scheelt mij weer wat gescan!
Ben eens weinig voorzichtig aan het stofzuigen geslagen in mijn vaders Anni. Heb toen een randje bij het klokkengebeuren weggetikt. Stofzuigerzak omgekeerd en de heleboel ff goed hersteld. Volgende keer oppassen. Enfin, de dwarsdoorsnede leek niet echt uit div lagen te betaan, maar fineer kan natuurlijk zeer dun zijn. Hierdoor zou het wellicht onzichtbaar maw niet te onderscheiden mee kunnen breken. Achterzijde was trouwens zwart.
Was benieuwd of er soms sprake was van een afglijdende schaal onder GM. Zelfde vraag ik mij eigenlijk af bij leer.
Toppie, scheelt mij weer wat gescan!
Ben eens weinig voorzichtig aan het stofzuigen geslagen in mijn vaders Anni. Heb toen een randje bij het klokkengebeuren weggetikt. Stofzuigerzak omgekeerd en de heleboel ff goed hersteld. Volgende keer oppassen. Enfin, de dwarsdoorsnede leek niet echt uit div lagen te betaan, maar fineer kan natuurlijk zeer dun zijn. Hierdoor zou het wellicht onzichtbaar maw niet te onderscheiden mee kunnen breken. Achterzijde was trouwens zwart.
Was benieuwd of er soms sprake was van een afglijdende schaal onder GM. Zelfde vraag ik mij eigenlijk af bij leer.