Is alweer een paar jaartjes terug...2007 / 08....was van de 1e eigenaar, 130000km, de eigenaar had een week van te voren nog een grote beurt + extra dingetjes van over de 1000 Euro laten doen...En toen verwisselde de al iets bejaarde eigenaar het rempedaal met gaspedaal op een kruising......resultaat : total loss
Had hem destijds willen kopen / gratis krijgen....maar er zat een knik in het dak ( lichtjes, maar toch )....!
Het lederen interieur, de vloermatten, metersetje en nog wat klein grut is allemaal al in NL
Alleen dat ik de spoiler er niet af heb gehaald, daar baal ik nog wel van !