stoelen met billenwarmers

1984-1997
Plaats reactie
nelfrikandel
Geregistreerd lid

stoelen met billenwarmers

Bericht door nelfrikandel » do 25 mar, 2004 14:43

Mijn zitvlakverwarming werkt niet meer :oops: . Volgens mijn mobiliteits-adviseurs bij Dekkers in Rosmalen zijn "de matten" versleten. Zijn die makkelijk te vervangen? Duur? Tweedehands verkrijgbaar?

Nel

Tetteroo
Geregistreerd lid

Re: stoelen met billenwarmers

Bericht door Tetteroo » do 27 mei, 2004 18:12

Ik heb nog wel 2 stoelen staan waar de verwarming in zit. Ook zijn deze elektrisch verstelbaar. Misschien heb je er wat aan? Je mag ze voor een zachte prijs overnemen.

Groeten Niels

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » do 27 mei, 2004 23:01

Ik heb nog wel 2 stoelen staan waar de verwarming in zit. Ook zijn deze elektrisch verstelbaar. Misschien heb je er wat aan? Je mag ze voor een zachte prijs overnemen.

Groeten Niels
Hoi Niels,

Electrisch verstelbaar... Ik zou even moeten nakijken of ik er die in krijg, en of ik dat aan kan sluiten. Is de bekleding makkelijk over te zetten? Of zijn ze ook creme leer toevallig?

Tetteroo
Geregistreerd lid

Bericht door Tetteroo » ma 20 sep, 2004 20:11

Ze zijn bekleed met blauw leer. Of het elektrische gedeelte van de stoel makkelijk aan te leggen is weet ik niet.

B235R
Lid van verdienste

Bericht door B235R » ma 20 sep, 2004 20:23

volgens mij zijn de matten los vervangbaar, als je een beetje handig bent denk ik dat het zelf nog wel te doen is.

AeroMan
Geregistreerd lid

Bericht door AeroMan » zo 26 sep, 2004 16:25

er moeten voor de stoelverstelling alleen de stekkertjes onder de stoel aangesloten worden...onze CS (MY94) heeft deze mogelijkheid... maar we hebben geen elektrische stoelvertelling....(anders hadden we een echte Full-Options...)

Plaats reactie