Nel
stoelen met billenwarmers
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
stoelen met billenwarmers
Mijn zitvlakverwarming werkt niet meer
. Volgens mijn mobiliteits-adviseurs bij Dekkers in Rosmalen zijn "de matten" versleten. Zijn die makkelijk te vervangen? Duur? Tweedehands verkrijgbaar?
Nel
Nel
-
Tetteroo
- Geregistreerd lid
Re: stoelen met billenwarmers
Ik heb nog wel 2 stoelen staan waar de verwarming in zit. Ook zijn deze elektrisch verstelbaar. Misschien heb je er wat aan? Je mag ze voor een zachte prijs overnemen.
Groeten Niels
Groeten Niels
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Hoi Niels,Ik heb nog wel 2 stoelen staan waar de verwarming in zit. Ook zijn deze elektrisch verstelbaar. Misschien heb je er wat aan? Je mag ze voor een zachte prijs overnemen.
Groeten Niels
Electrisch verstelbaar... Ik zou even moeten nakijken of ik er die in krijg, en of ik dat aan kan sluiten. Is de bekleding makkelijk over te zetten? Of zijn ze ook creme leer toevallig?
-
Tetteroo
- Geregistreerd lid
Ze zijn bekleed met blauw leer. Of het elektrische gedeelte van de stoel makkelijk aan te leggen is weet ik niet.
-
B235R
- Lid van verdienste
volgens mij zijn de matten los vervangbaar, als je een beetje handig bent denk ik dat het zelf nog wel te doen is.
-
AeroMan
- Geregistreerd lid
er moeten voor de stoelverstelling alleen de stekkertjes onder de stoel aangesloten worden...onze CS (MY94) heeft deze mogelijkheid... maar we hebben geen elektrische stoelvertelling....(anders hadden we een echte Full-Options...)