Ik wil de oranje knipperlichten (voor) vervangen door witte units. Ik heb de units al, ik wil alleen weten hoe ik de oude eraf moet halen,voordat ik onnodig sloopwerk ga verrichten. Dit geldt ook voor de zij knipperlichten op het voorspatbord, vlak voor het portier.
Bedankt.
Marnix
knipperlichten (voor) vervangen
-
RoelTholen
- Geregistreerd lid
Re: knipperlichten (voor) vervangen
Je moet de unit die er nu opzit naar links of rechts duwen. Ik weet niet precies welke kant meer op en vervolgens naar je toe trekken. De draden demonteren en klaar. Vervolgens pak je je nieuwe units en bevestig je de draden en druk je hem op zijn plaats.900 turbo S schreef:Ik wil de oranje knipperlichten (voor) vervangen door witte units. Ik heb de units al, ik wil alleen weten hoe ik de oude eraf moet halen,voordat ik onnodig sloopwerk ga verrichten. Dit geldt ook voor de zij knipperlichten op het voorspatbord, vlak voor het portier.
Bedankt.
Marnix
-
Injectie
- Moderator
-
M Schout
- Geregistreerd lid
Ik heb beide units een 4 weken geleden vervangen.De oranje units aan de zijkant,deze haal je los door de unit naar voren te schuiven,en dan iets naar boven te duwen.
De grote richtingaanwijzerunits,deze zitten maar met 1 schroef vast,als je de motorkap opendoet zie je vanzelf de schroef zitten,deze loszetten en dan duw je de unit opzij,en kun je het geheel er zo uithalen.
Succes!
De grote richtingaanwijzerunits,deze zitten maar met 1 schroef vast,als je de motorkap opendoet zie je vanzelf de schroef zitten,deze loszetten en dan duw je de unit opzij,en kun je het geheel er zo uithalen.
Succes!
-
Marc
- Lid van verdienste
-
900 turbo S
- Geregistreerd lid