Nieuwe 9000 actief

1984-1997
Plaats reactie
Gele aero
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Nieuwe 9000 actief

Bericht door Gele aero » di 21 feb, 2006 18:19

Vanaf morgen mag ik mezelf verlekkeren met een 9000. Na wat wikken en wegen besloten de 90 eruit te doen en een 9000 te kopen.
Het is een 9000 CSI 2.0 met airco (moet nog omgebouwd worden, iemand een goed adres?) en 275.000 op de teller (o ja en als extra-tje krijg ik er een houten-dashboard bij!). Mooie donker-beige bekleding en scarabee?-groene kleur buiten. Auto ziet er super uit, alleen aan de zijkant van het blok zit wat olie, maar die lijkt uit de verdeler te komen. Ga hem morgen ophalen :D :D :D
Zodra ik foto's kan maken post ik die.

Elmo
Geregistreerd lid

Bericht door Elmo » wo 22 feb, 2006 0:06

Gefeliciteerd!
(o ja en als extra-tje krijg ik er een houten-dashboard bij!)
Nee hoor. Die heb je ingeruild op je Saab :wink:

Bart M
Geregistreerd lid

Bericht door Bart M » wo 22 feb, 2006 12:47

Ik ben pas met mijn 9000 geweest bij DOMA auto airco in Rotterdam. Ze zitten vlak bij het politiebureau Boezembocht naast de A20.

Ze hebben mij goed geholpen en zijn een stuk goedkoper (wie niet?) dan de dealer.

Enne... die 90 kan je er natuurlijk ook gewoon bij houden.

Gele aero
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Gele aero » wo 22 feb, 2006 14:50

De 90 er bij houden is financieel gezien niet echt een optie, plus dat ik geen garage heb en de auto bijna niet gebruikt zal gaan worden. Maar er komt er vast nog wel eens eentje.
Het adres van de airco ga ik onthouden, wil de autoo eigenlijk wel helemaal werkend hebben. Er moet alleen een nieuw soort gas in, dus dat moet in de komende maanden wel even een keer te doen zijn.

Nielz
Geregistreerd lid

Re: Nieuwe 9000 actief

Bericht door Nielz » wo 22 feb, 2006 17:34

Gele aero schreef:Vanaf morgen mag ik mezelf verlekkeren met een 9000. Na wat wikken en wegen besloten de 90 eruit te doen en een 9000 te kopen.
Het is een 9000 CSI 2.0 met airco (moet nog omgebouwd worden, iemand een goed adres?) en 275.000 op de teller (o ja en als extra-tje krijg ik er een houten-dashboard bij!). Mooie donker-beige bekleding en scarabee?-groene kleur buiten. Auto ziet er super uit, alleen aan de zijkant van het blok zit wat olie, maar die lijkt uit de verdeler te komen. Ga hem morgen ophalen :D :D :D
Zodra ik foto's kan maken post ik die.
Wat leuk!Ik reed eerst ook in een 90, een blauwe en heb nu een zwarte 9000 CD en ben er heel erg blij mee!:D

Gele aero
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Gele aero » wo 22 feb, 2006 22:00

Net m'n eerste rit achter de rug. En man, wat een verschil, complete stilte in de auto, en wat een trekkracht (althans vergeleken met de 90). Wel even wennen, geen panorama-ruit, maar een recht schuin ruit.
Weet wel zeker dat ik me ga vermaken met deze aanwinst 8) . Zondag lekker klussen en het dashboard monteren. :twisted:

Nielz
Geregistreerd lid

Bericht door Nielz » wo 22 feb, 2006 22:11

Voor mij was het ook een hele verandering. Zeker door de ACC en stuurbekrachtiging, om over het extra vermogen maar niet te spreken. 8)

Gele aero
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Gele aero » wo 22 feb, 2006 22:24

Tja die ecc (zit er bij mij in) is wel even wat anders dan een draaiknopje. Dooie hoek is trouwens wel een stuk groter bij een 9000 dan bij een 90. Goed opletten dus.

Plaats reactie