Alarm en cv

1984-1997
Plaats reactie
Hendriks9000
Geregistreerd lid

Alarm en cv

Bericht door Hendriks9000 » za 25 feb, 2006 20:22

Weet iemand wat voor alarm er op een 9000 anniversary zit? Wat voor voordeel levert mij dit om bij de verzekering?
Daarnaast werkt mijn ab niet echt goed meer hoewel batterij net is vervangen. Wat kan ik hieraan doen? Ik wilde ombouwen naar klapsleutel maar blijkbaar kan dit niet....

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » za 25 feb, 2006 20:25

standaard geen.

Hendriks9000
Geregistreerd lid

klasse

Bericht door Hendriks9000 » za 25 feb, 2006 20:28

en meest gebruikelijke dan cq hoe kom ik er achter welk type en klasse??

verde900
Donateur
Donateur

Re: klasse

Bericht door verde900 » za 25 feb, 2006 20:33

Hendriks9000 schreef:en meest gebruikelijke dan cq hoe kom ik er achter welk type en klasse??
Als het een vierkant kasteje is met vierkante rood en een groen knopjes zou het een Eagle alarm kunnen zijn, ik meen dat het dan klasse 3 zou moeten zijn, een gecertificeerde alarminbouwer (mogelijk je eigen garagist) kan bij de SCM een kopie certificaat opvragen

Hendriks9000
Geregistreerd lid

eagle

Bericht door Hendriks9000 » za 25 feb, 2006 20:38

tis idd een ab met vierkante rode en groene knop. Zal s bij de delaer langs gaan of deze dit kunnen achterhalen. Weet je toevallig ook of de ab lost verkrijgen is aangezien de mijne minder goed werkt ondanks nieuwe batterij (had graag een klapsleutel gewild maar ombouw blijkt niet mogelijk)

verde900
Donateur
Donateur

Re: eagle

Bericht door verde900 » za 25 feb, 2006 20:42

Hendriks9000 schreef:tis idd een ab met vierkante rode en groene knop. Zal s bij de delaer langs gaan of deze dit kunnen achterhalen. Weet je toevallig ook of de ab lost verkrijgen is aangezien de mijne minder goed werkt ondanks nieuwe batterij (had graag een klapsleutel gewild maar ombouw blijkt niet mogelijk)
Natuurlijk is zo'n a.b. los te verkrijgen, zal dan even ingelezen moeten worden denk ik zo.

RoelTholen
Geregistreerd lid

Re: eagle

Bericht door RoelTholen » zo 26 feb, 2006 14:36

Hendriks9000 schreef:tis idd een ab met vierkante rode en groene knop. Zal s bij de delaer langs gaan of deze dit kunnen achterhalen. Weet je toevallig ook of de ab lost verkrijgen is aangezien de mijne minder goed werkt ondanks nieuwe batterij (had graag een klapsleutel gewild maar ombouw blijkt niet mogelijk)
Jah de ab is los te verkrijgen maar erg prijzig. Het beste kun je hem even uit elkaar halen en de contacten eens goed schoonmaken met alcohol en vervolgens de contacten van de batterij voorzien van een nieuw tin laagje heb ik ook gedaan en werkte daarna weer perfect.

Oostland
Geregistreerd lid

Bericht door Oostland » zo 26 feb, 2006 14:54

Wij hebben nog wel zo´n abtje,
We hebben het alarm uitgeschakeld, omdat we hem niet aan krijgen, en bij Joel zeiden ze dat het een een ingewikkeld alarm is waar altijd wat mis mee is.
Weet niet of die nog goed werkt..
dus als je nog eente nodig hebt, kan k hem misschien wel kwijt

Hendriks9000
Geregistreerd lid

vervolg cv haperen

Bericht door Hendriks9000 » ma 06 mar, 2006 17:01

vandaag mijn alarm maar eens deblokkeren. Ivm problemen CV (wel met sleutel, zelden met ab) en dus problemen met alarm en startblokkering.
Nog steeds hapert ab regelmatig. Zou de relais aan vervaging toe zijn?[/img]

Plaats reactie