weer eens wat anders, gele 9000 aero:

1984-1997

Erik
Lid van verdienste

Bericht door Erik » wo 08 mar, 2006 2:28

Vind een rooie mooier, maar deze is nog steeds erg gaaf.

edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » wo 08 mar, 2006 9:26

Vind geel wel mooi dat is weer eens wat anders, maar dan wel die "volvo gele" T5 kleur, iets lichter

brinky
Donateur
Donateur

Re: re

Bericht door brinky » wo 08 mar, 2006 9:29

edwardkommeren schreef:Vind geel wel mooi dat is weer eens wat anders, maar dan wel die "volvo gele" T5 kleur, iets lichter
Die volvo T5 kleur (die alleen is voorbehouden aan de R) heet Cream Yellow.

edwardk
Geregistreerd lid

re

Bericht door edwardk » wo 08 mar, 2006 9:57

Dank je, die kleur geel is als geel mooier, cream yellow vind ik, maar wie ben ik :wink:

SpeekTuning
Geregistreerd lid

Re: re

Bericht door SpeekTuning » wo 08 mar, 2006 13:46

Een erg mooie kleur voor zo'n Aero. Is een keer wat anders dan de zwarte van mijn ouders.

RoelTholen
Geregistreerd lid

Bericht door RoelTholen » wo 08 mar, 2006 17:23

Ik vind hem prachtig. Een keer goed laten poetsen en protech behandeling geven en het is weer een juweeltje :P

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » wo 08 mar, 2006 18:09

RoelTholen schreef:Ik vind hem prachtig. Een keer goed laten poetsen en protech behandeling geven en het is weer een juweeltje :P
Tsssk, Roel, laten doen? Dat kun je zelf toch ook wel! Ben je mooi een zaterdagje mee zoet. 8) ;)

Is dit een zelfgemengde gele kleur, of is dit 'viggen-geel'? Ben er eigenlijk niet zo kapot van... blauw/groen/zwart vind ik mooier.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 08 mar, 2006 18:28

Ik denk zelfgemengd, dacht even aan Monte Carlo Yellow, maar dat is volgens mij toch weer anders:

Afbeelding

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » wo 08 mar, 2006 18:31

Blijf dit toch een prachtige auto vinden, maar dat even terzijde. Het interieur van die 9000 Aero ziet er nog als nieuw uit :D

Afbeelding

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » wo 08 mar, 2006 20:22

sjoerdk schreef:Ik denk zelfgemengd, dacht even aan Monte Carlo Yellow, maar dat is volgens mij toch weer anders
Dit is een originele Saabkleur gezien het kentekenregister. Hij is overigens in 1998 in Zweden geïmporteerd, de herkomst kan wellicht de kleur verklaren welke als 'racing geel' wordt aangeduid in de advertentie met de volgende tekst : "Bilen är beställd med denna färg från saab" hetgeen betekent dat de auto met deze kleur bij Saab besteld is! De genoemde 225 pk is vreemd, dit is toch echt de 200 pk automaatversie!

Regnr: GNR898
Färg: GUL
Fabrikat: SAAB 9000
Årsmodell: 1994
Chassinummer: CD68M7R1014800
Fordonsstatus: I trafik (2005-11-01)
Antal ägare: 2
Datum för första reg.: 1998-01-07
I trafik första gång: 1998-01-08
Direktimport: Ja
Effekt kW: 147
Antal passagerare: 4
Max släpvagnsvikt: 1800
Max släpvagnsvikt B-behörighet: 1540
Max lastvikt: 390
Däckdimension bak: 205/55ZR16
Kaross: Kombi
Drivmedel: BENSIN

AeroJelmer
Geregistreerd lid

Bericht door AeroJelmer » vr 10 mar, 2006 19:36

Nice..
Maar toch heb ik hem liever in het zwart..

Als het mee zit gaat mijne morgen weg... :cry:

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 10 mar, 2006 19:39

Das jammer Jelmer :( Ging je nu BMW rijden? Daar zet ik natuurlijk mijn vraagtekens bij, je Aero was in perfecte staat!
Maar goed, als nog veel plezier gewenst in je toekomstige BMW! (Je maakt er toch niet zo'n Sjonnie's auto van? :wink:

Sjoerd

AeroJelmer
Geregistreerd lid

Bericht door AeroJelmer » vr 10 mar, 2006 19:42

Nee geen sjonnie wagen.. daar heb ik een hekel aan.
Op mijn wagen worden slechts OEM onderdelen gebruikt.

Dit is overigens de laatste kandidaat. Als hij hem morgen niet koopt blijft hij. Maar hij moet een heel eind rijden en neemt al cash mee, dus een serieuse geintereseerde. Ik heb genoeg van die mensen die wel interesse hebben maar nooit kopen. Dan nog maar een paar maanden stil staan :(.

Nu ga ik naast de 850i BMW 320d rijden voor de zaak.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » vr 10 mar, 2006 21:14

Ik heb daar zelf ook een hekel aan, allemaal van die eikels die half liggend achter het stuur zitten, keiharde muziek aan en ga zo maar verder.

Had mijn vader ook een keer met de Aero: stonden we voor het stoplicht, Golf 1 achter ons, die het blijkbaar iets te lang vond duren, dus net toen het groen werd sneed hij ons, me vader vol gas, bijna aanrijding, bij het volgende stoplicht stapt er een kleerkast uit die zegt of me vader niet kan rijden. Zo zie je maar wat voor hersenloze mensen er toch in Nederland rondrijden... :roll:

Plaats reactie