hallo,
de kachel van mijn 9000 lpt '96 doet erg raar.
als ik em instel op b.v. 20 graden, wordt t lekker warm in de auto, maar na een poosje raakt de warmte weer weg en moet ik em weer een graadje hoger instellen.
na iedere 5 minuten gaat dit weer hetzelfde, dus na een half uur rijden staat de temperatuur ingesteld op 27 en na verloop van tijd wordt t toch weer fris in de auto.
wie weet wat dit kan zijn???
kachel doet vreemd
-
jansen
- Donateur (7x)

Beste Frank,
Lijkt als of je interieursensor defect is ,of vervuilt door stof deeltjes,deze sensor zit in je dashboard onder je tijdklokje en er zit een ventilator in die de lucht stroom langs deze sensor stuurt als deze ventilator niet of slecht draait dan meet deze sensor een te hoge interieur temperatuur waarde en gaat ie proberen deze naar beneden bijtestellen dus koelen,en krijg jij het koud.
Lijkt als of je interieursensor defect is ,of vervuilt door stof deeltjes,deze sensor zit in je dashboard onder je tijdklokje en er zit een ventilator in die de lucht stroom langs deze sensor stuurt als deze ventilator niet of slecht draait dan meet deze sensor een te hoge interieur temperatuur waarde en gaat ie proberen deze naar beneden bijtestellen dus koelen,en krijg jij het koud.
-
frankdelange
- Geregistreerd lid
-
jansen
- Donateur (7x)

-
John.K
- Geregistreerd lid