zakkende hoofdsteun
-
ClassicS
- Geregistreerd lid
zakkende hoofdsteun
De hoofdsteun van de passagiersstoel in onze 9000 zakt telkens vanzelf omlaag. Weet iemand hoe ik kan zorgen dat deze op de ingestelde hoogte blijft zitten? Gaat om een 9k uit 97.
-
Ed93
- Geregistreerd lid
Ik heb er ooit een gaatje in geboord om hem vest te zetten.
Daarbij heb ik hem ook iets hoger gezet omdat ie bij de 9000 stoelen standaard eigenlijk iets te laag stond in de hoogste stand.
(9000 CDE '95)
Je kunt dat doen net uit het zicht door de bekleding iets omlaag te schuiven aan de achterzijde van de steun.
Ideetje?
Daarbij heb ik hem ook iets hoger gezet omdat ie bij de 9000 stoelen standaard eigenlijk iets te laag stond in de hoogste stand.
(9000 CDE '95)
Je kunt dat doen net uit het zicht door de bekleding iets omlaag te schuiven aan de achterzijde van de steun.
Ideetje?
-
Oostland
- Geregistreerd lid
Hebben wij ook last van met onze ´95 CDE, steun zakt omlaag, en in de hoogste stad in die eigelijk net te laag.Ed93 schreef: Daarbij heb ik hem ook iets hoger gezet omdat ie bij de 9000 stoelen standaard eigenlijk iets te laag stond in de hoogste stand.
(9000 CDE '95)
Ideetje?
Ga het zeker ff proberen
-
ClassicS
- Geregistreerd lid
Thx voor je reactie en de praktische tip. Zit echter met de vraag hoe je dat doet? Ik krijg de hoofdsteun namelijk niet uit de stoel. Waar boor je dan een gaatje en waarmee zet je hem vervolgens vast?Ed93 schreef:Ik heb er ooit een gaatje in geboord om hem vest te zetten.
(9000 CDE '95)
Ideetje?
Is er trouwens ook een manier om de verstelbaarheid te repareren, zonder hem vast te zetten ivm kleinere passagiers?
-
Mout
- Geregistreerd lid
-
Troll fan
- Geregistreerd lid