Vraagje:
Wie heeft er een ski box voor een cs?
Hij zal gebruikt worden voor vakantie naar Noorwegen.
Heeft iemand deze te koop staan, of misschien te huur voor drie weken.
Laat even weten.
Met vriendelijke groeten,
Bram Otten
ski-box
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Re: ski-box
Wanneer je de juiste dakdragers gebruikt past elk goed merk box erop en heb je niet een speciale cs ski box nodig(bestaat niet = universeel).Wel als je die niet bezit speciale dakdragers. Boxen zijn ook bij sommige goede autoshops te huur. Of te koop bij Halfords of automat.( misschien verhuren die ook/ of sommige dealers misschien?.bram schreef:Vraagje:
Laat even weten.
Bram Otten
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Ik heb dakdragers voor een CS, die lagen erin toen ik hem kocht.edwardkommeren schreef:Wanneer je de juiste dakdragers gebruikt past elk goed merk box erop en heb je niet een speciale cs ski box nodig(bestaat niet = universeel).Wel als je die niet bezit speciale dakdragers. Boxen zijn ook bij sommige goede autoshops te huur. Of te koop bij Halfords of automat.( misschien verhuren die ook/ of sommige dealers misschien?.bram schreef:Vraagje:
Laat even weten.
Bram Otten
Die heb ik MISSCHIEN van de zomer nodig... Die mag je lenen, kosteloos, alleen ophalen en retourneren in Tilburg.
-
edwardk
- Geregistreerd lid
nelfrikandel schreef:Ik heb dakdragers voor een CS, die lagen erin toen ik hem kocht.edwardkommeren schreef:Wanneer je de juiste dakdragers gebruikt past elk goed merk box erop en heb je niet een speciale cs ski box nodig(bestaat niet = universeel).Wel als je die niet bezit speciale dakdragers. Boxen zijn ook bij sommige goede autoshops te huur. Of te koop bij Halfords of automat.( misschien verhuren die ook/ of sommige dealers misschien?.bram schreef:Vraagje:
Laat even weten.
Bram Otten
Die heb ik MISSCHIEN van de zomer nodig... Die mag je lenen, kosteloos, alleen ophalen en retourneren in Tilburg.
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
Bart M
- Geregistreerd lid